Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-پنجمین محموله واکسن کرونا روسی اسپوتنیک وی امروز به تهران ارسال شد.
به گزارش آریا،پنجمین محموله واکسن روسی «اسپوتنیک وی» امروز (پنجشنبه) 12 فروردین ماه به تهران ارسال شد
تاکنون در طی پنج محموله ارسال شده 520 هزار دوز واکسن از روسیه به ایران ارسال شده است.
چهارمین محموله واکسن روسی «اسپوتنیک وی» به تعداد یکصد هزار دوز پنجشنبه پنجم فروردین ماه از طریق شرکت هواپیمایی ماهان به تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین محموله وارداتی واکسن کرونا روز پنجشنبه 16 بهمن ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و اولین محموله وارداتی واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت شد. محموله دوم نیز 30 بهمن ماه به ایران ارسال شد. این محموله‌ها به میزان 120 هزار دوز بودند.
سومین محموله واکسن کرونا روسی شامل 200 هزار دوز روز چهارشنبه 13 اسفند تحویل سفارت ایران شد و روز پنجشنبه 14 اسفند در یک پرواز اختصاصی شرکت ماهان به تهران ارسال شد.
براساس قرارداد امضا شده بین وزارت بهداشت ایران و صندوق سرمایه گذاری‌های مستقیم روسیه در این مرحله از توافق در مجموع دو میلیون دوز واکسن «اسپوتنیک وی» به ایران ارسال خواهد شد.
«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه 19 بهمن ماه سال 1399‌ در گفت‌وگویی در حاشیه سفر «محمدرضا شانه ساز» معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو به مسکو درباره ارسال محموله‌های واکسن روسی کرونا «اسپوتنیک وی» گفته بود: محموله‌های بعدی واکسن آخر بهمن، دهه اول اسفند و دهه دوم اسفند و فروردین ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسن روسی اسپوتنیک وی تهران تهران ارسال شد محموله واکسن واکسن کرونا هزار دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی

یک وبگاه آمریکایی امروز مدعی شد که آمریکا هفته پیش (به وقت محلی) ارسال یک محموله مهمات برای اشغالگران قدس را متوقف کرد!

به گزارش مهر، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال یک محموله مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا به اسرائیل مهمات می دهد آمریکا به اسرائیل اف ۳۵ می‌دهیم

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکنش ارتش اشغالگر به تعلیق محموله تسلیحات آمریکا
  • آمریکا ارسال یک محموله بمب را به اسرائيل تعلیق کرد
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • پولیتیکو: آمریکا ارسال محموله‌های بمب به اسرائیل را معلق کرد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی