Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی در ادامه سفر به لبنان روز چهارشنبه با شیخ احمد قبلان مفتی عالی جعفری لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار درباره اوضاع منطقه به خصوص لبنان گفت و گو و بر لزوم ادامه رایزنی‌ها و تبادل نظر و دیدگاه‌هایی که موجب انسجام تلاش‌ها و بسیج امکانات به منظور مقابله با تلاش‌های سلطه جویانه دشمنان علیه مسلمانان است، تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ احمد قبلان از اقدامات دبیرکل مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی استقبال کرد و خواستار شکل گیری گفتمان اسلامی در چارچوب تقویت حس اعتماد و روحیه همکاری و برادری بین مسلمانان از طریق گفت و گوی عقلانی و واقعی شد.

وی بر لزوم در پیش گرفتن شیوه نرم و بهره‌گیری از گفتمان مناسب و اتخاذ همه اقدامات برای ایجاد یک تصور مشترک بین مسلمانان از نظر اتحاد، همکاری و تقویت جبهه داخلی به منظور مقابله با توطئه ها، دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که هدف آن تشتت و تفرقه بین مسلمانان و تضعیف آنهاست، تاکید کرد.

برچسب‌ها مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی لبنان حمید شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی لبنان حمید شهریاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی لبنان حمید شهریاری اخبار کنکور مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب‌ الله لبنان و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفر کلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می‌کند. این شهرک از سال ۱۹۴۸ شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

دیگر خبرها

  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی