Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا دلیل نیمکت‌نشینی سرخیو راموس در بازی با کوزوو را توضیح داد و از او تمجید ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در پی برتری خانگی 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل کوزوو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه اروپا، درباره محبوس شدنش در آسانسور هتل محل اقامت تیم ملی اسپانیا پیش از شروع این بازی گفت: من و کادرفنی‌ام برای این بازی پلن «B» داشتیم، اما غیبت سرمربی در این دیدار را مدنظر نداشتیم! در زمین بازی اما خوشحال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزوو در جریان بازی تغییر سیستم داد و خطرناک‌تر شد، اما با این حال ما گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما در استفاده از آنها موفق عمل نکردیم. با این وجود در تمام زمان این دیدار بر بازی تسلط داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا همچنین درباره به زمین فرستادن سرخیو راموس در دقیقه 86 به جای اریک گارسیا اظهار داشت: نگرش و رویکرد راموس ستودنی است. رهبران واقعی کسانی هستند که چه زمانی که بازی می‌کنند و چه روی نیمکت هستند، همکاری لازم را با تیم دارند. برای این بازی هم بازیکنانی را به زمین فرستادم که احساس کردم بهتر است بازی کنند. سرخیو مشکلی ندارد، اما او به تازگی مصدومیتی جدی‌ای را پشت سر گذاشته است. تنها چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم این است که راموس را الگوی خود فرار دهند، کسی که می‌داند چطور تجربیاتش را به تیم اضافه کند و حتی زمانی که بیرون از ترکیب است، رهبر باشد.

حادثه آسانسوری در اردوی تیم ملی اسپانیا؛ انریکه بعد از یک ساعت نجات یافت

اسپانیا که از سه بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 یک تساوی و دو برد کسب کرده، در حال حاضر با هفت امتیاز صدرنشین گروه B این رقابت‌ها، بالاتر از سوئد شش امتیازی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخیو راموس جام جهانی قطر لوئیز انریکه تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس جام جهانی قطر لوئیز انریکه تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم الهلال عربستان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، با ارسال پیامی از هواداران الزعیم تشکر و عذرخواهی کرد.

العین امارات عصر سه شنبه در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با وجود شکست 2-1 مقابل الهلال در ورزشگاه کینگدام آرنا، به فینال این پیکارها راه یافت. العین چهارشنبه گذشته در ابوظبی با نتیجه 4 بر 2 الهلال را شکست داده بود.

ژسوس در نشست خبری پس از بازی گفت: از هواداران به خاطر حضور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم زیرا با وجود اینکه تیم در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرد، به اندازه کافی برای رسیدن به فینال تلاش نکردیم.

وی افزود: چندین موقعیت ایجاد کردیم که از آنها استفاده نکردیم و یک ضربه پنالتی صحیح داشتیم که در دقیقه 46 اعلام نشد.

وی ادامه داد: کنو را به زمین فرستادم تا از قد او در خط حمله بهره ببرم تا بازیکنانی داشته باشیم که توانایی رقابت در ضربات هوایی را داشته باشند. ما 10 فرصت گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: برخی از عناصر هجومی تیم مانند میتروویچ و همچنین نیمار را از دست داده ایم و نیاز داشتیم به دنبال راه حل های تهاجمی باشیم بدون اینکه روی هماهنگی تیم تاثیر بگذارد، بنابراین تعویض هایی انجام شد تا فشار هجومی روی حریف افزایش یابد.

ژسوس ادامه داد: ما هنوز دو عنوان قهرمانی پیش رو داریم که می توانیم به آنها دست پیدا کنیم، لیگی که هنوز قطعی نشده است و همچنین جام پادشاهی.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: بعد از 45 بازی فقط یک بار شکست خوردیم، این موضوع را نباید فراموش کنیم، من بعد از بازی در رختکن به بازیکنان گفتم سر خود را بالا بگیرید، شما هر چه در زمین داشتید ارائه کردید، اما موفق نبودیم.

دیگر خبرها

  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم