Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: گام دیگر هدفمند کردن یارانه ها است نباید چهار دهک بالایی که بالای ۲۰ میلیون درآمد ماهیانه دارند ۴۵ هزار تومان را دریافت کنند و هم از یارانه پنهان استفاده کنند این عدالت نیست.

«ولی اسماعیلی» نماینده مردم گرمی و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با قوانینی که در کشور نیاز به اصلاح دارد، گفت: یکی از مشکلات اساسی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده نتیجه عملی دیده نشده، این است که در چرخه توزیع دچار مشکل هستیم، زیرا دلال ها در این زمینه بسیار فعال هستند و تولیدکننده روستایی آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین قانونی که باید نسبت به آن ورود پیدا کنیم این است که این چرخه معیوب درست شود بعد از ۴۱ سال دیگر تعلل پذیرفتنی نیست.

او ادامه داد: گام دیگر هدفمند کردن یارانه ها است نباید چهار دهک بالایی که بالای ۲۰ میلیون درآمد ماهیانه دارند ۴۵ هزار تومان را دریافت کنند و هم از یارانه پنهان استفاده کنند این عدالت نیست، هدفمندکردن یارانه ها هم به منابع مالی دولت کمک می کند و همه می توانیم برای دهک‌های پایین اشتغالزایی انجام دهیم.

اسماعیلی در پیام نوروزی به مردم گفت: همانطور که رهبری فرمودند باید پروتکل های بهداشتی به طور جدی انجام شود. طبق گزارش وزارت بهداشت که مشاهده کردیم اهمیت این نکته ضرورت دارد، انشالله در انتخابات هم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم باید همه سلیقه هایی که در چهارچوب نظام مطرح می‌شوند را تشویق کرد، از مردم دعوت می‌کنیم تا در یک جو سالم و مناسب حضور پیدا کنند. امیدواریم در این انتخابات سرمایه اجتماعی که حضور مردم است را بیش از انتخابات مجلس، شاهد باشیم.

او در رابطه با اولویت خود در حوزه انتخابیه در سال ۱۴۰۰ گفت: قول می‌دهم که نظارتی که مردم به من سپردند را به صورت دقیق انجام دهم و کارهایی که انجام می‌شود را به مردم گزارش بدهم. موضوع دیگر در رابطه با معیشت و اشتغالزایی مردم است در حوزه انتخابیه این را شروع کردیم مردم خواهند دید که اینها در قالب شعار نیست، امیدوارم که در بازه زمانی دو ساله جواب بگیریم. 9

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم برنا مشکلات هدفمند کردن یارانه درآمد یارانه ها منابع مالی پیام نوروزی وزارت بهداشت انتخابات سرمایه انتخابات مجلس اشتغال مجلس شورای اسلامی نوروز گروه سیاسی نوروز 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی با فشار و تحریم اقتصادی، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام جواد جعفری شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز کارگر، اظهار کرد: برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد، دین اسلام نگاه والایی به کارگران دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبری که اگر حال کارگران جامعه خوب باشد حال جامعه هم خوب خواهد شد، افزود: کارگران قشر زحمتکشی هستند که به چرخه اقتصاد کشور کمک می‌کند.

حجت الاسلام جعفری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به امورات کارگران شد و گفت: کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته است.

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کارگران جامعه و خانواده‌های آنان برای کشور عزیز هستند و برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد در دین اسلام نگاه والایی به کارگران وجود دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: امید می‌رود این برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل این مشکلات باشد و کارگران نیز با مجاهدت در عرصه اقتصادی روز به روز به قدرت اقتصادی کشور اضافه کنند.

صدای کارگران در مجلس خواهم بود

نبی اله محمدی کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مجلس خانه تمامی اقشار جامعه من جمله کارگران است و نماینده‌ای از جنس مردم می‌خواهد نه اینکه به احزاب تمامیت خواه و انحصارطلب یا گرایش به دولتی‌ها داشته باشد.

کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم با بیان این مطلب در همایش بزرگ جامعه کارگری، اظهار کرد: امروز امنیت شغلی کارگران اغلب زیر سوال است که اگر از سوی مردم به مجلس راه یابم، قطعاً وظیفه دارم حقوق کارگران را پیگیری نمایم.

کد خبر 750252

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند