Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشناگر روز دوازدهم فروردین ماه را سالروز تبلور اراده ملت ایران اسلامی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ؛«علی رضا آشناگر» همزمان با روز دوازدهم فروردین ماه پیامی صادر کرد که در آن آمده است: در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) از خداوند سبحان مسئلت داریم تا خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه دولتمردان تدبیر و امید بیش از پیش در ارائه خدمات به مردم قدرشناس و آگاه ایران موفق بوده و ضمن همدلی روزافزون مردم به منظور حفظ اقتدار کشور، بر موانع رشد و پویایی جامعه و تحقق شعار سال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است، فائق بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیام می‌خوانیم: همه پرسی نظام حکومتی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رأی مثبت اکثریت قاطع ملت به نظام جمهوری اسلامی، بزرگترین تحول کشور پس از انقلاب افتخارآفرین ۲۲ بهمن در سال ۱۳۵۷ بود. تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

 

آشناگر در این پیام تاکید کرد: تجربه تاریخی نخستین انتخابات سراسری نظام در سال ۱۳۵۸ به همگان اثبات کرد که ملت قهرمان و آزاد ایران اسلامی با انتخابی آگاهانه و مدبرانه، جمهوریت و اسلامیت را به عنوان دو مدال زرین برای ادامه حیات سیاسی نظام مدیریت کشور انتخاب کرد.

 

در این پیام می‌خوانیم: ملت ایران این روند پر افتخار را طی چهار دهه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همچنان با اقتدار و افتخار به پیش برده و به مدد الهی در دو انتخابات مهم و حساس کشور در سال جاری نیز این حرکت پر افتخار را استمرار بخشیده و با رأی مستقیم و تأثیرگذار خود در ملی‌ترین و محلی‌ترین انتخابات کشور بار دیگر کارنامه‌ای درخشان از حضور، شور و شعور خود خلق خواهد کرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: تثبیت جمهوری اسلامی روز ١٢ فروردین جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل

سفیر ایران از آزادی پنج صیاد ایرانی بازداشت شده در کشور «سیشل» و بازگشت آنها به کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران افزود: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل، کشور جزیره‌ای در خاور قارهٔ آفریقاست که در درون آب‌های اقیانوس هند جای گرفته‌است. سیشل، کوچک‌ترین کشور قاره آفریقا است که پایتخت آن ویکتوریا است.

این کشور، تنها کشور آفریقایی دارای شاخص توسعه انسانی با درجهٔ بسیار بالا می‌باشد. سیشل از مجمع‌الجزایری شامل ۱۱۵ جزیره تشکیل شده‌است که در حدود ۱۵۰۰ کیلومتری قاره آفریقا واقع شده‌اند.

این جزایر در شمال ماداگاسکار قرار گرفته‌اند. سیشل با ۱۰۰٬۰۹۲ نفر جمعیت، یکی از کمترین جمعیت‌ها را در میان کشورهای آفریقا دارد./ ویکیپدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند