Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروکلین نتس با پیروزی برابر هیوستون راکتس به رده نخست کنفرانس شرق NBA صعود کرد.

بروکلین نتس با وجود مصدومیت جیمز هاردن، هیوستون راکتس را شکست داد و صدرنشین شرق شد.

طرفداری - بروکلین نتس صبح امروز در بارکلیز سنتر برابر هیوستون راکتس قرار گرفت و با وجود آنکه در نیمه اول عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد در پایان با نتیجه 120-108 به پیروزی رسید و توانست به رده اول کنفرانس شرق NBA راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتس آخرین بار در آوریل سال 2003 توانسته بود به رده اول کنفرانس برسد. جیمز هاردن به خاطر احساس ناراحتی از ناحیه همسترینگ پای راست در کوارتر چهارم بیرون نشست. استیو نش پس از پایان بازی گفت انتظار ندارد مصدومیت هاردن طولانی مدت باشد. ریش تا قبل از آن 17 امتیاز، 8 ریباند و 6 اسیست بدست آورده بود. اما بهترین بازیکن نتس در این دیدار کایری اروینگ بود که 31 امتیاز و 12 اسیست (بهترین عملکرد فصل) به نام خود ثبت کرد. جو هریس نیز با کسب 28 امتیاز شب خوبی را پشت سر گذاشت و بلیک گریفین با 11 امتیاز بازی را تمام کرد. برای هیوستون راکتس هم کوین پورتر جونیور 20 امتیاز آورد. دنیل هاوس هم 18 امتیاز داشت و کریستین وود 14 امتیاز آورد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع بروکلین نتس 29 28 29 34 120 هیوستون راکتس 42 26 19 21 108 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

ساعت بازی های پرسپولیس در آسیا مشخص شد / اختصاصی طرفداری چرا خولیو ولاسکو مثل کارلوس کی روش نشد؟ / محمدرضا داورزنی در طرفداری پاسخ داد علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیوستون راکتس بروکلین نتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • پارما به سری A برگشت
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس