Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طی ۲ هفته اخیر با اعلام آمار مسافران و مهمانان نوروزی وارد شده به شهرستان و همچنین اعلام رییس شبکه بهداشت مبنی بر مثبت بودن تست کرونای تعدادی از این مهمانان مستقر در شهرستان، هشدار داده بودیم که حضور هزاران نفر از نقاط مختلف کشور که بخشی از آنها مبتلا به کرونا بودند، شهرستان را در وضعیت خطر قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عدم احساس مسوولیت مهمانان نوروزی و همچنین میزبانانی که آنان را پذیرفتند، برای شهرستان مشکل ساز شده و اینک سوغات مهمانان نوروزی به بار نشسته و ساکنان شهرستان دالاهو را با خطر فراگیری کرونا مواجه کرده است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: آن چه مسوولان ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اعلام می کنند در راستای صیانت و حفظ سلامت مردم است و عدم اعتنا به این هشدارهای دلسوزانه، گرفتاری در باتلاق خطرناک بیماری کرونا را موجب می شود.

محمدی با خطاب قرار دادن مهمانان و کسانی که از آنان پذیرایی کرده اند، گفت: کدام منطق و وجدان می پذیرد که  تفریح و گردش خود را مایه گرفتاری و بیماری جمع کثیری از هم وطنان و همشهریان خویش قرار دهید.

وی بیان کرد: ما به هیچ وجه مخالف شادی، تفریح و سفر هم وطنانمان نیستیم اما در مقطع کنونی که هر نوع دورهمی باعث شیوع بیماری می شود، آن را مضر دانسته و استدعا داریم که کسی به شهرستان دالاهو سفر نکند.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۰هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سفر نرویم دالاهو نوروز 1400 پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سفر نرویم دالاهو ویروس کرونا سفر نرویم دالاهو نوروز 1400 اخبار کنکور مهمانان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر

فرماندار شهرستان پیرانشهر گفت: طی سال ۱۴۰۲ برای حوزه شهرداری پیرانشهر ۴۶ میلیارد تومان و شهر لاجان نیز ۱۱ میلیارد تومان کمک از سوی دولت پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، خضر کاک‌درویشی در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: از شروع دولت سیزدهم ۲۸ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های شهرستان پیرانشهر واریز شده است.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده که در جهت توسعه و عمران و آبادانی روستاها صرف شده است.

فرماندار پیرانشهر گفت: افزایش بودجه سه برابری تخصیص پیدا کرده به دهیاری‌های شهرستان طی شروع دولت سیزدهم نشان از توجه ویژه دولت به توسعه روستاهاست.

کاک‌درویشی همچنین میزان واریزی از محل کمک دولت را در سطح شهر پیرانشهر طی سال ۱۴۰۲ برای حوزه شهرداری ۴۶ میلیارد تومان و شهر لاجان را نیز ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان و شوراهای شهر و روستا نیز به بیان مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات شهر و روستا پرداختند.

کد خبر 750013

دیگر خبرها

  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • فشارخون عامل اصلی بیماری های قلبی و عروقی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند