Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با افزوده شدن سه شهرستان سرعین، بیله‎سوار و نیر، هفت شهرستان این استان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، شهرام حبیب‌زاده اظهار داشت: تغییر وضعیت شیوع کرونا در سه شهرستان گردشگرپذیر سرعین، بیله‌سوار و نیر، پس از چند روز اوج‌گیری شیوع این بیماری در استان و سرازیر شدن مسافران و گردشگران نوروزی پیش از این توسط مسئولان بهداشت و درمان استان پیش‌بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، بیله‌سوار و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های نمین، گرمی، انگوت، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: برغم تغییر این وضعیت، شیوع کرونا در استان اردبیل در وضعیت پایدار قرار دارد به طوری که در شبانه‌روز گذشته آمار فوت مبتلایان به کووید.19 در این استان برای یازدهمین بار طی 2 ماه اخیر صفر شده و آمار مبتلایان جدید با روند صعودی جزیی به 37 نفر رسید.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار و شواهد موجود، مسئولان بهداشت و درمان استان اردبیل شرایط به نسبت پایدار این استان در زمینه شیوع کرونا را شکننده اعلام کرده و هشدار داده‌اند که با حضور پرشمار گردشگران و کاهش سطح رعایت مقررات بهداشتی، روند شیوع کرونا در این استان طی روزهای آینده افزایشی و صعودی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: وضعیت این استان در زمینه شیوع کرونا شکننده بوده و شیوع موج چهارم کرونا با توجه به سفرهای گسترده نوروزی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم محتمل است.

تبِ کُشنده کرونا در استان ایلام بحرانی استوخامت نگران کننده وضعیت کرونا در اوکراین/ بالاترین نرخ مرگ و میر بیمارانمحدودیت‌های جدید کرونایی در کاشان اعمال می‌شود

حبیب‌زاده شمار جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل را از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون یک هزار و 450 نفر اعلام کرد و گفت: با بستری بودن 47 نفر از مبتلایان در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان، وضعیت استان در زمینه شیوع کرونا شکننده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل افزود: تاکنون 21 نفر مبتلا به کرونای انگلیسی نیز در استان اردبیل شناسایی شده است.

انتهای پیام/140/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل