Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تأکید بر لزوم کنترل ورودی و خروجی خودروها گفت: بر اساس آمار و ارقام پیک چهارم کرونا در کاشان آغاز شده است. - اخبار استانها -

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به افزایش قابل توجه بیماران کرونایی و افزایش آمار بستری بیماران در بیمارستان‌های شهید بهشتی و سیدالشهداء آران و بیدگل اظهار داشت: کاشان با توجه به آمار و ارقام و میزان بستری و مبتلایان وارد پیک چهارم کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌هایی در راستای کنترل و مهار شیوع هرچه بیشتر کرونا اتخاذ شود، افزود: مهمترین اقدامی که می‌توان انجام داد محدودیت تردد است و ورود و خروج شهرستان کاشان کنترل شود و از سوی دیگر محدودیت تجمعات نیز باید اعمال شود و از برگزاری هرگونه تجمعات جلوگیری شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در برخی از مراسم‌ها افراد مبتلا به ویروس کرونا چندین فرد حاضر در آن مراسم را به ویروس کرونا مبتلا کرده است، ابراز داشت: اگر یک نفر مبتلا به ویروس کرونا مبتلا باشد در صورت حضور در تجمعات می‌توانند روند ابتلا به کرونا را به صورت تصاعدی افزایش دهند.

تبِ کُشنده کرونا در استان ایلام بحرانی استمحدودیت‌های جدید کرونایی در کاشان اعمال می‌شود5 شهر آذربایجان‌غربی به رنگ نارنجی کرونایی درآمدند

وی با بیان اینکه افراد پرخطر نباید در تجمعات حضور پیدا کنند، گفت: افراد در هر رده سنی وقتی علائم سرماخوردگی را دیدند آن را پای حساب کرونا بگذارند چراکه کیت‌های تشخیص کرونای ما گاهی اوقات به صورت کاذب منفی می‌شود و در بهترین شرایط 30 درصد امکان خطا وجود دارد.

دلاوری با بیان اینکه وجود علائم سرماخوردگی با وجود تست منفی دلیلی برای حضور در اجتماع و عادی‌انگاری نیست، تصریح کرد: افرادی که علائم دارند با وجود تست منفی کرونا وضعیت قرنطینه خود را رعایت کنند و افرادی که علاوه بر علائم تست کرونای آنان مثبت است خود را ایزوله کنند به نحوی که از اتاق خود نیز بیرون نیایند.

وی با بیان اینکه افراد مبتلا می‌توانند حتی با حرف زدن و صحبت کردن ویروس کرونا را به دیگران انتقال دهند، تأکید کرد: لازم است مراسمات در فضای بسته حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشود و بر همین اساس انتظار می‌رود افراد دارای علامت به همکاران ما مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد کرونایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در حال حاضر 157 بیمارحاد تنفسی در بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند و در آخرین آمار 118 مورد مثبت جدید ابتلا به کوویدثبت شده است و در واقع با توجه به آمار موارد سرپایی و میزان بستری، منطقه کاشان در آستانه ورود به پیک جدید است.

وی ابراز داشت: در کنار بیماریابی فعال و گسترده‌ای که در حال حاضر با قدرت توسط نیروهای بهداشت انجام می‌شود نیاز است  اعمال محدودیت تردد خودروها در ورود و خروج  به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اعمال شود و از سوی دیگر با توجه به تعطیلات پایان هفته و روز طبیعت عدم حضور در  تجمعات و دورهمی‌ها از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند

ایسنا/کرمانشاه مدیر گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها خبر داد.

علیرضا برشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی از ابتدای امسال، اظهارکرد: براین اساس نرخ ورودی به دو مجموعه تاریخی تاق بستان و بیستون برای هر نفر 30 هزار تومان و برای تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتا برای هر نفر 20 هزار تومان است. 

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی، برخی از گروه‌ها مشمول بازدید رایگان و برخی دیگر نیز مشمول بازدید بصورت نیم بها شده‌اند. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت، بازدید خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از اماکن تاریخی استان رایگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: مادران دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با  مراجعه به ثبت احوال، کارت سه فرزندی گرفته و با استفاده از این کارت به همراه خانواده خود از اماکن تاریخی استان رایگان بازدید کنند. 

برشاهی اضافه کرد: همچنین بازدید از اماکن تاریخی استان برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد، کودکان زیر پنج سال و نیز تورلیدرها رایگان خواهد بود. 

وی در خصوص گروه‌هایی که بازدید آنها از اماکن تاریخی نیم بها است نیز گفت: بازدید بازنشستگان و خبرنگاران از اماکن تاریخی دارای ورودی استان نیم بها می‌باشد. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: بعلاوه، بازدید گروهی دانشجویان و دانش‌آموزان نیز از اماکن تاریخی استان مشمول بلیط نیم بهاست. 

وی در خصوص نرخ ورودی موزه‌های استان هم گفت: در حال حاضر تنها در چند شهرستان استان موزه‌های مردم‌شناسی فعال هستند که برای بازدید آنها ورودی گرفته نمی‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • علایم هشداردهنده «آرتریت پسوریاتیک»
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد