Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست باشگاه اروند سورو با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس که با حضور رضوانی رییس، زابلی و مدرس معاون ورزشی و فرهنگی سازمان و الهامی مدیرعامل باشگاه اروند برگزار شد، مدیرعامل باشگاه اروند به عنوان نماینده هییت مدیره ضمن خوشامدگویی به میهمانان، هدف از برگزاری جلسه تعامل فی مابین دو مجموعه بزر گ فرهنگی و ورزشی این شهر عنوان و اظهار داشت: با توجه به موقعیت ویژه محله سورو در کنار ساحل و وجود ظرفیت های طبیعی ، پیشنهاد فعالیت های مشترک در قالب جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی و ورزشی خصوصا ورزش همگانی جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی با انعقاد تفاهم نامه مشترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رضوانی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با اظهار خرسندی از برگزاری جلسه و توجه مدیران باشگاه اروند به توسعه مسائل فرهنگی و ورزشی و استقبال از پیشنهادات مطروحه عنوان کرد : باشگاه اروند در محله سورو بعنوان یکی از قدیمی ترین باشگاه های بندرعباس و استان دارای قابلیت هایی است که میتوان با همراهی و همکاری، دیگر ارگان‌ها و ایجاد هم افزایی، کارهای مشترک زیادی را در بخش های فرهنگی و ورزشی انجام داد.

در این نشست زابلی پور و مدرس معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس دیدگاه های ورزشی و فرهنگی خود را عنوان نموده و مقرر گردید توافقنامه ای مشترک با حضور کارشناسان دو بخش تنظیم و در اولین فرصت پس از تعطیلات به امضا مدیران مربوطه رسانده شود.

پس از اظهارات مهمانان جلسه آقایان محمد امین دریازاده رییس، محمود بخشنده دبیر و پوریا منیری خزانه دار هییت مدیره باشگاه اروند نقطه نظرات کارشناسی خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست، بازدید مشترکی از سالن چند منظوره ٢٥٠٠ نفره، زمین چمن طبیعی، زمین چمن مصنوعی، سالن پینگ پنگ، نمازخانه، کتابخانه ساختمان اداری و نمایشگاه عکس باشگاه با حضور مدیران دو مجموعه بعمل آمد. 

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس باشگاه اروند فریدون الهامی ورزشی شهرداری بندرعباس فرهنگی و ورزشی سازمان فرهنگی باشگاه اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آیین‌نامه‌ای در هیات وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیات وزیران امروز با این آیین که به پیشنهاد وزارت کار به هیات وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی‌ حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلا میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901697

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم