Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:44:22 GMT

راه بازگشت عبدولی به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۹۳۳

راه بازگشت عبدولی به اردوی تیم ملی

سعید عبدولی می‌تواند در صورت کسب سهمیه حضور در جام تختی، از این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازگردد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرنگار تسنیم، در روزهایی که هنوز کشتی مجوز برگزاری مسابقه و اردو را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش دریافت نکرده بود، سعید عبدولی طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که به دلیل خطرات کرونا اگر اردو هم تشکیل شود، به تمرینات گروهی نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال این مصاحبه و از آن مهمتر ناآمادگی این کشتی‌گیر که در مرحله پایانی لیگ برتر حضور داشت و کادر فنی تیم ملی نیز این رقابت‌ها را به دقت زیر نظر گرفته بود، سعید عبدولی به اردوی تیم ملی فرنگی دعوت نشد.

 

با توجه به وزن بالای عبدولی حضور در سال منتهی به المپیک، قرار بود وی به وزن 77 کیلوگرم برگردد. به همین دلیل در شرایطی که برخی تصور می‌کردند عبدولی به خاطر مصاحبه‌های انتقادی‌اش به اردو دعوت نشده است، محمد بنا چندین بار متذکر شد که عدم دعوت از او صرفاً به خاطر وضعیتش و همچنین شرایط بهتر دیگر مدعیان این وزن است. در ادامه نیز عبدولی در مصاحبه‌ای گفت که سرمربی تیم ملی به او گفته است اگر وزنش پایین بیاید و به آمادگی برسد، به اردو دعوت خواهد شد.

 

در شرایطی که هفت مرحله اردوی تیم ملی برگزار شد و این تیم دهه سوم فروردین ماه در مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهد کرد، 27 تا 31 اردیبهشت ماه نیز جام بین‌المللی تختی در چابهار برگزار می‌شود و این می‌تواند روزنه‌ای برای ورود دوباره عبدولی به اردوی تیم ملی باشد.

 

باید دید عبدولی می‌تواند از طریق سهمیه استانی و یا به واسطه حضور در رقابت‌های جهانی 2019 نورسلطان سهمیه حضور در جام تختی را به دست آورد.

 

البته ورود کشتی‌گیران جدید به اردوی تیم ملی، برای حضور در کورس رقابت مسابقات جهانی نروژ خواهد بود و این نفرات شانسی برای حضور در المپیک نخواهند داشت.

  سعید عبدولی کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عبدولی کشتی فرنگی اردوی تیم ملی سعید عبدولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد