Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:09:05 GMT

آمار کرونا ایران ۱۲ فروردین؛ ۹۴ فوتی و ۱۱۷۵۰ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۹۶۹

آمار کرونا ایران ۱۲ فروردین؛ ۹۴ فوتی و ۱۱۷۵۰ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیماسادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه ۱۲ فروردین‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۱ هزار و ۷۵۰ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۱۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۶۲۶ هزار و ۱۴۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۹۴ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۶۲ هزار و ۷۵۹ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، هزار و ۳۷۱ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۳ هزار و ۹۸۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 484185

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صدا و سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا