Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:05:31 GMT

ورود یک میلیون و ۲۵۰ هزار خودرو به مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۰۹۲

ورود یک میلیون و ۲۵۰ هزار خودرو به مازندران

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تاکنون وارد مازندران شده اند، گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو هم تاکنون از استان خارج شده اند.

سرهنگ قدمی افزود: ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو هم اکنون در داخل استان بوده و اگر خروج آنها مدیریت نشود واقعا ترافیک نگران کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه‌های مازندران ظرفیت محدود و مشخصی دارد، گفت: راه‌های استان برای این تعداد خودرو که در داخل استان هستند برای یک یا ۲ روز جوابگوی عبور آنها نخواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مدیریت زمان برگشت بسیار مهم بوده و تقاضای پلیس تقسیم زمان برگشت است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های مازندران پرحجم و روان بوده و سطح راه‌ها هم لغزنده است، گفت: محور کندوان در هر دو طرف پرحجم، محور‌های هراز و سوادکوه فقط خروجی پرحجم است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس راه مازندران تردد خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران

دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: طی همکاری انجام گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

او افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ‌های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط گردید.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله‌ها، گفت: از این دو خودرو تعداد ۴۰۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط گردید.

او در پایان از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

آقاپور کاظمی با تاکید بر اینکه تخم مرغ‌ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند، افزود: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب نمایند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا
  • تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز