Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های رسمی کشور ژاپن، پیش از آغاز مسابقات المپیک توکیو،کاراته ژاپن در شوک بزرگی فرو رفته است.  ایومی اوکاسا، نماینده وزن ۶۸ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ژاپن که در مسابقات جهانی کاراته ۲۰۱۶ به مقام قهرمانی رسیده بود به تازگی از آزار و اذیت سرمربی سابق تیم ملی کاراته پرده برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکاسا سرمربی سابق تیم ملی ژاپن را بار‌ها متهم کرد که  با شمشیر بامبو به صورت او ضربه می‌زد. آیومی اوکاسا که  در تابستان برای اولین بار در مسابقات المپیک در وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم زنان شرکت خواهد کرد، اعلام کرد  ماسائو کاگاوا سرمربی سابق تیم ملی کاراته ژاپن با قلدری او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۶،  اظهار کرد کاگاوا در آموزش‌های خود از شمشیر بامبو استفاده و بار‌ها با این شمشیر به صورت بازیکنان ضربه وارد کرده، با این حال کاگاوا تمامی این ادعا‌ها را رد کرده است.

اوکاسا که در زندگی شخصی خود هم دچار چالش‌هایی شده، مدعی شد کاگاوا به طور مرتب زندگی خصوصی‌اش را سرزنش کرده و یادآوری می‌کند که او آدم بد شانسی است، که روی روحیه این بازیکن در تمرینات المپیکی تاثیر به سزایی گذاشته است.

اوکاسا در این باره گفت: رویارویی  با این سرمربی برای من بسیار دشوار شده و اشک‌هایی که در راه  از خانه تا تمرین می‌ریزم جزئی از زندگی روزمره من شده است. مربیگری چنان محیط خفه کننده‌ای  دارد که من هم دچار استرس می‌شوم.

رسانه‌های ژاپنی گزارش دادند که اوکاسا و کاگاوا هر ۲ در کمیته اخلاق فدراسیون کاراته  توکیو (ژاپن) حضور پیدا کردند. اوکاسا به خبرنگاران گفت که او با دقت در مورد آنچه اتفاق افتاده صحبت کرده است. روزنامه Mainichi Shimbun به نقل از کاگاوا با اعلام اینکه او این ادعا‌ها را انکار کرده، بیان کرد: من هرگز به فکر انجام چنین اعمالی نخواهم افتاد، خصوصاً ضربه زدن به صورت یک ورزشکار المپیک و زخمی کردن آن‌ها کار نا پسندی است.

بیشتر بخوانید

آزار و اذیت المپین کاراته ژاپن توسط سرمربی سابق تیم ملی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته ژاپن دنیای ورزش اخبار ورزشی سرمربی سابق تیم ملی کاراته ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود