Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:16:01 GMT

سرمربی بسکتبال سه نفره بانوان تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۱۲۳

سرمربی بسکتبال سه نفره بانوان تغییر نمی‌کند

نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال می‌گوید برای برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان از ۱۸ فروردین دنبال فراهم کردن سالن و خوابگاه هستند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان دو مسابقه مهم انتخابی المپیک پیش رو دارد و باید شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین رویداد ۵ تا ۹ خرداد ۱۴۰۰ به میزبانی اتریش برگزار می‌شود که ۴۰ تیم (۲۰ تیم زنان و ۲۰ تیم مردان) از ۳۶ کشور حضور دارند و ۳ سهمیه( در هر بخش مردان و زنان) توزیع می‌شود. ایران در گروه B با ژاپن، اوکراین، ترکمنستان و استرالیا هم‌گروه است.

 

دومین مسابقه هم ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) با حضور ۶ تیم به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار و یک سهمیه توزیع می‌شود. تیم ایران در این مسابقه نسبت به مسابقات اتریش شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.

 

فریده شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا به زمان برگزاری اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: اردوی تیم ملی ۱۸ فروردین شروع می‌شود اما اکنون دنبال سالن هستیم چون لیگ مردان در سالن آزادی برگزار می‌شود و امکان تشکیل اردو در آنجا را نداریم، بنابراین در حال مذاکره برای گرفتن سالن و خوابگاه کنار هم هستیم.

 

او در واکنش به این موضوع که شنیده شده فدراسیون به دنبال رایزنی با کاترینا چاتزیداکی(مربی یونانی تیم‌مهرام‌در لیگ زنان) برای هدایت تیم ملی است، گفت: سرمربی تیم ملی همچنان خانم نیکا بیک‌لیک‌لی است و در مسابقات انتخابی المپیک هدایت تیم را برعهده دارد.

 

شجاعی به مسابقات مهارت‌های فردی زیر ۱۵ سال اشاره کرد و گفت: این مسابقات ۴ اردیبهشت و به صورت آنلاین برگزار می‌شود، یعنی مسابقات در کشور خودمان برگزار و به صورت آنلاین برای ناظران فیبا پخش خواهد شد. خانم سوسن فتحی هم مربی تیم زیر ۱۵ سال برای این مسابقات است.

بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم