Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی کشور تا امروز اعلام شد که طبق این آمار اعلام شده تاکنون حدود 3.30 درصد مبتلایان به کرونا تاکنون در کل کشور فوت کرده اند .

به گزارش برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۷۱ نفر از آنها بستری شدند با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۱۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۷۵۹ نفر رسید.

بدین ترتیب 3.30 درصد از تعداد کل مبتلایان رسمی در کشور به کرونا از ابتدا تاکنون با احتساب آمار امروز فوت کرده اند.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۶۲۶ هزار و  ۱۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و سه هزار و ۹۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است و همچنین ۲۷۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا کرونا در ایران کرونا در استانها درصد فوت شدگان به مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده با بیان اینکه تاکنون 95 درصد آب‌بندان های شهرستان محمودآباد آبگیری شد، گفت: این شهرستان دارای هزار و 350 هکتار آببندان برای ذخیره آبی کشاورزان و کاهش تنش های ناشی از خشکسالی احتمالی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه آب رودخانه ها و هرز آب ناشي از بارندگي در فصل هاي غيركاشت از طريق كانال ها و پمپاژ به آببندان ها هدايت شده و در فصل بهار و تابستان براي آبياري مورد استفاده قرار مي گيرد، ادامه داد: این شهرستان دارای 88 قطعه آب‌بندان در 48 روستا است که 7 هزار و 500 هکتار از اراضی شالیزاری را تحت پوشش آبیاری قرار می هد.

هادی‌زاده با بیان اینکه آببندان های اراضی کشاورزی این شهرستان با توجه بارش های خوب پاییزی و هدایت آب های روان به سمت آببندان ها، تاکنون آبگیری مطلوبی داشت، به کشاورزان توصیه کرد ضمن استفاده بهینه از آب، نسبت به شخم و شیار شالیزارهای خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش