Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در این پیام تاکید کرد: روز جمهوری اسلامی، یادآور همبستگی و اتحاد تاریخی ملت قهرمان ایران اسلامی است که برای تعیین آینده روشن خود و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال ۵۸ بار دیگر در صحنه حاضر شدند و با مشارکت مثال‌زدنی خود یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: مردم سرافراز ایران اسلامی همواره در برهه‌های حساس، بینش و بصیرت کم‌نظیر خود را نشان داده‌اند و برای توسعه و پیشرفت کشور، تصمیم‌های بزرگ و اثرگذار گرفته‌اند.

در  پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:مردم فهیم ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، به پای صندوق‌های رای رفتند و با رای "آری" خود، استقرار پایه‌های مردم سالاری دینی و تجلی حق و سرنوشت را به دنیا نشان دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تاکید کرد :امروز نیز کشور ما در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری عالم گیر کرونا مبارزه می‌کند، در این راه نیز مردم بزرگترین نقش را ایفا و مسئولان را در راه مبارزه و پیشگیری از این بیماری همراهی می‌کنند، بی‌شک بدون حضور مردم طرح‌های اجرا شده به موفقیت نخواهند رسید.

در این پیام آمده است:امسال نیز در خردادماه بار دیگر مردم با مشارکت مثال‌زدنی خود نشان خواهند داد که هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ناامید کند و همواره برای حمایت از انقلاب اسلامی در صحنه حضور خواهند داشت.

در پایان پیام استاندار آمده است: اینجانب سالگرد استقرار جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به‌ویژه مردم چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید است سال پیش‌رو توام با تعالی و پیشرفت برای ساختن ایرانی آباد در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری روز جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری روز جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم می‌باشد.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان می‌باشد.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودات در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری