Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@15:58:27 GMT

«ناظمی اردکانی» داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۸۳۷

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی جامعه اسلامی مدیران، در بیانیه این تشکل اصولگرا آمده است: براساس شاخص‌های سی‌گانه و طی فرایندی نامزدهای مطرح، در کمیته انتخاب جامعه اسلامی مدیران مورد ارزیابی قرار گرفتند که در آستانه دوازدهم فروردین، به یمن عید جمهوری اسلامی، اعلام می‌کنیم که در جمع بندی نهایی محمد ناظمی اردکانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ناظمی اردکانی، ‌۶۶ ساله و متولد اردکان یزد و دارای دکتری مدیریت، گرایش سیستم‌ها است.

در سوابق اجرایی او سمت‌هایی چون وزیر تعاون، استاندار قم، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، رییس سازمان ثبت احوال کشور، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مشاور وزیر صنایع سنگین، مشاور و قائم مقام معاون وزیر صنایع و معادن، معاون اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آمده است.

از سوابق آموزشی و پژوهشی ناظمی می‌توان به مواردی چون تدریس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، عضویت در گروه مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی اشاره کرد. رساله دکتری ناظمی اردکانی درباره مدل حکمرانی خوب با رویکرد اسلامی مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و او در پایان‌نامه ارشد خود در مورد ارزیابی عملکرد بخش صنعت در برنامه سوم و چهارم توسعه پرداخته است.

نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۵ اردیبهشت (به مدت ۵ روز) ادامه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ناظمی اردکانی انتخابات ریاست جمهوری ناظمی اردکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی