Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@15:59:55 GMT

قیمت مصوب مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۸۴۰

قیمت مصوب مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، قرارگاه ساماندهی مرغ کشور به ریاست وزیر جهاد کشاورزی و با حضور نمایندگانی از ارگان‌های مختلف از جمله قوه قضاییه و وزارت صمت در آخرین جلسه خود در راستای ساماندهی تولید گوشت مرغ و بر اساس قیمت مولفه‌های تولید نرخ مصوب مرغ را افزایش داد.
بر این اساس قیمت مرغ منجمد درب سرد خانه کیلویی 18 هزار و 800 تومان، قیمت مرغ منجمد برای مصرف‌کننده کیلویی 19 هزار و 800 تومان، قیمت مرغ زنده درب کشتارگاه کیلویی 17 هزار و 100 تومان، قیمت مرغ آماده طبخ در میدان بهمن کیلویی 23 هزار و 300 تومان و قیمت مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده کیلویی 24 هزار و 900 تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه مصوب گردید که سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری وزارت صمت، اتاق اصناف کشور و سایر نهاد‌های مسئول بر رعایت دقیق این مصوبه نظارت و با هر گونه انحراف در این خصوص برخورد قانونی انجام شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرغ قیمت مصوب قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود