Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:42:57 GMT

لاپورتا در یک قدمی شکار ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۹۱۴

لاپورتا در یک قدمی شکار ارلینگ هالند

با حضور مینو رایولا، ایجنت هالند، و همچنین پدرش الف هالند در بارسلونا، به نظر می رسد که ارلینگ هالند در آستانه پیوستن به کاتالان ها است.

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا و الف هالند پدر ستاره 20 ساله دورتموند امروز صبح به بارسلونا پرواز کردند و دستیار خوان لاپورتا، رییس بارسا، به استقبال آنها رفت. گفته می شود که هالند در تابستان به کاتالان ها خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هالند یکی از  محبوب ترین ستاره های فوتبال در بازار نقل و انتقالات است و تیم های بسیاری برای امضای قرارداد با او صف کشیده اند. او از زمانی که در ژانویه گذشته از لایپزیش به دورتموند پیوست در 49 بازی 49 گل برای این تیم به ثمر رسانده است و یکی از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر جهان فوتبال است. منچستریونایتد، سیتی و چلسی از دیگر تیم هایی هستند که به این مهاجم 20 ساله نروژی علاقمندند.

 

 

 

اما اکنون به نظر می رسد که خوان لاپورتا، رییس جدید بارسا، توانسته هالند را از چنگ رقبا برباید. صبح امروز دستیار لاپورتا در فرودگاه بارسلونا دیده شد که به استقبال رایولا و الف هالند رفته است و قرار است دو طرف بر سر معامله ای 185 میلیون یورویی با یکدیگر مذاکره کنند.

ویدیویی از رسیدن رایولا و الف هالند به فرودگاه بارسلونا و سپس ترک فرودگاه به همراه دستیار لاپورتا منتشر شده است که خبرگزاری اسپانیایی اسپورت نیز به آن پرداخته است.

این تحرکات پس از آن اتفاق افتاد که باشگاه بوروسیا دورتموند اظهارات اخیر رایولا درباره هالند را به عنوان "اعلان جنگ" در نظر گرفت.

 

 

هالند گفته است که شاید سال گذشته در انتخاب دورتموند به عنوان مقصد هالند به جای منچستریوناید، زیادی احتیاط به خرج داده است و گفته "نه ولش کن بذار به جاش بریم به دورتموند".

دورتموند نیز پاسخی خشمگینانه به این اظهارات رایولا داد و خبرگزاری آلمانی اسپورت1 گزارش کرد که در مدیران دورتموند این حرف های رایولا را به عنوان اعلان جنگ در نظر گرفته اند چرا که این سوپر ایجنت معروف مشغول قمار بر سر آینده ارلینگ هالند و قرارداد بزرگ بعدی او است.

 

رایولا در مصاحبه با اتلتیک گفته بود: "همه در مورد هالند اشتباه می کردند. او همه کار را خیلی سریع تر از چیزی که بقیه تصور می کردند انجام داد. هالند پیشتاز پیشرفت خودش است و از برنامه خودش هم جلو زده است. شاید من خیلی محتاط بودم که گفتم "نه ولش کن بیا به جای نمی دونم کجا بریم به دورتموند".

من 100 درصد متقاعد شده ام و بقیه هم متقاعد شده اند که این پسر می تواند به هر باشگاهی برود، هر کجا که بخواهد. پیش از این به این سطح رسیده است."

 

 

 

 

ارلینگ هالند لاپورتا بروسیا دورتموند مینو رایولا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند لاپورتا بروسیا دورتموند مینو رایولا ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس بارسلونا نمی‌توانست شکست عجیب مقابل خیرونا را که راهیابی بارسلونا به سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۵ را پیچیده می‌کند، باور کند.

بارسا در دیداری مقابل خیرونا ایستاد که دو موضوع برای‌شان حائز اهمیت بود. یکی نزدیک شدن به جواز حضور در سوپرجام ۲۰۲۵ و یکی انتقام شکست خانگی در بازی رفت.

با این حال امشب فوتبال روی بی‌رحمش را به بارسلونا و ژاوی هرناندز نشان داد و آنها متحمل شکست ۴-۲ شدند. این یعنی آبی‌اناری‌ها در جدول از حریف کاتالانی عقب افتاده‌اند و شانس کمی برای نایب قهرمانی دارند.

خوان لاپورتا به‌شدت از نمایش بارسا خشمگین بود. به نقل از اسپورت، هوادارانی که در نزدیکی رئیس بارسا قرار داشتند، صدای فریادهای او را می‌شنیدند که می‌گفت «غیرممکن است» و «باورم نمی‌شود».

واکنش لاپورتا به دلیل دو بار از دست دادن برتری در بازی و کم شدن احتمال حضور در سوپرجام سال ۲۰۲۵ است. چیزی که به معنای بودجه اضافه برای باشگاه است و بارسا اگر این مقدار بودجه را می‌خواهد باید در سوپرجام حضور داشته باشد.

این شکست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که خود لاپورتا اعلام کرد ژاوی هرناندز در باشگاه خواهد ماند. سرمربی اسپانیایی قبلا گفته بود که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد اما پس از تلاش‌های لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره در باشگاه ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل دوم و زیبای ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 2-0 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)