Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 171 پروژه مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، در سال 99 تکمیل و تحویل شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، در سال 1399 با یک‎هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار، 171 پروژه مسئولیت اجتماعی شامل 23 پروژه آموزشی، هشت پروژه ورزشی، 74 پروژه بهداشتی، سه پروژه راه، چهار پروژه آبرسانی و 59 پروژه طرح هادی به دستگاه‌های بهره‌بردار تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تکمیل پروژه‌های آموزشی و ورزشی سبب افزایش سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی در سطح استان و بهره‌مندی شهروندان از پروژه‌ها و فراهم کردن فرصت اشتغال به واسطه اجرای پروژه‌های مذکور می‌شود. همچنین انجام پروژه‌های آبفا در استان دسترسی به آب آشامیدنی سالم برای برخی روستاها و متصل شدن به شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب شهری و ایجاد انشعابات جدید در سطح استان را به همراه داشته است.
پروژه‌های طرح هادی سبب توسعه کمی و کیفی راه‌های روستایی و زمینه‌ساز آبادانی روستاها بوده و پروژه‌های راه نیز سبب افزایش طول راه‌های استان خوزستان شده و تردد شهروندان را آسان‌تر و باعث کاهش درصد تصادف‌های جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت می‌شود؛ تکمیل پروژه‌های علوم پزشکی نیز سبب افزایش متراژ درمانی و ایجاد و توسعه تخت درمانی و بهبود وضع مراکز درمانی در سطح استان شده است.
مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد