Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:38:19 GMT

دو بازی سرنوشت ساز در انتظار پیرلو

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۱۲۸

دو بازی سرنوشت ساز در انتظار پیرلو

پیرلو احتمالاً جدی ترین چالش دوران مربیگری خود تاکنون را پشت سر می گذارد و دو بازی حساس را در پیش دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، روندی که یوونتوسی‌ها پشت سر می‌گذارند اصلاً رضایت بخش نبوده و پس از حذف در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بانوی پیر در آستانه دور ماندن از کورس قهرمانی سری آ ایتالیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با روی کار آمدن پیرلو در ابتدای فصل بسیاری معتقد بودند که این مربی نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و یوونتوسی‌ها در فصل جاری کار سختی را در پیش داشته باشند. یوونتوس در رقابت‌های سری آ از آغاز فصل تاکنون عملکرد آنچنان جالبی نداشته و همیشه در کانون انتقادات قرار داشته است.

پس از تقابل نفس گیر با تیم پورتو و در نهایت حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، انتقادات بسیار بیشتر شد و افراد زیادی معتقد بودند که پیرلو شایستگی سرمربیگری در یوونتوس را ندارد. با توجه به روزهای سختی که آندره آ پیرلو پشت سر می‌گذارد، دور از انتظار نیست که عدم کسب نتیجه رضایت بخش در بازی‌های آتی می‌تواند باعث اخراج او شود.

برخی از منابع خبری گزارش داده‌اند که بازی‌های یوونتوس برابر تیم‌های تورینو و ناپولی می‌تواند تا حد زیادی تعیین کننده باشد و اگر پیرلو تیمش را در این دو مسابقه به پیروزی نرساند، احتمالاً از هدایت این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

یووه در حال حاضر در جایگاه سوم جدول قرار دارد و ده امتیاز با تیم صدرنشین یعنی اینتر فاصله دارد. میلان نیز در رده دوم قرار دارد و روند خوبی را پشت سر می‌گذارد. یوونتوسی‌ها اگر می‌خواهند یک بار دیگر فاتح سری آ شوند، بایستی در بازی‌های آتی عملکرد بسیار خوبی داشته باشند چرا که در فصل کنونی اینتر و میلان هم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند.

کد خبر 484206

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آندره آ پیرلو پیرلو تیم فوتبال یوونتوس اینتر میلان میلان سری آ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی فصل قبل در همین مقطع پایانی فصل درخشید و یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی بود.
ترابی وینگری باتکنیک و کارگشاست که نمونه‌اش در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود چرا که با تشدید و تحکیم تکتیک‌های تدافعی تیم‌ها نسل بازیکنان کارساز تکنیکی که در لحظه‌ای از بازی سرنوشت مسابقه را تعیین می‌کنند رو به زوال است.

ترابی یکی از معدود بازیکنان خلاق و اثرگذار لیگ برتر است که می‌تواند در لحظه گل بزند یا پاس گل بدهد و ورق را به سود تیمش برگرداند.
با این حال این بازیکن کارساز بعد از چند نمایش تحسین برانگیز در اراک با بازوبند کاپیتانی کاری از پیش نبرد و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را ارائه داد تا جایی که خیلی زود و در دقیقه 59 تعویض شد. ترابی چه با بازوبند چه بدون بازوبند کاری از پیش نبرد و در هیچ کدام از حرکات تهاجمی تیمش عنصر تاثیرگذاری نبود.

ترابی که در آبادان و بازی مقابل صنعت نفت با یک پاس خلاقانه نبوغ خود را به رخ کشیده بود، در اراک چیزی برای ارائه نداشت تا دوباره نگرانی‌ها درباره افت او آغاز شود اما انتظار می‌رود او در بازی بزرگ مقابل سپاهان بزرگی کند و دوباره بدرخشد.

در بازی رفت دو تیم رضا اسدی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و ملی‌پوش که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند با یک ایستگاهی تماشایی و غیرقابل مهار تفاوت‌ها را رقم زد و حالا هواداران پرسپولیس انتظار دارند اگر عالیشاه به بازی چهارشنبه شب نرسید، یکی از بین ترابی یا اورونوف همان کار را برای تیم محبوبشان انجام دهد و پرسپولیس را از این ال‌کلاسیکوی وطنی سربلند بیرون بیاورد.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس