Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:43:24 GMT

بهترین پنالتی زن تاریخ انگلیس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۱۸۵

بهترین پنالتی زن تاریخ انگلیس تغییر کرد

ستاره انگلیسی تاتنهام موفق شد به بیشترین آمار گلزنی از روی نقطه پنالتی را برای تیم ملی انگلیس به نام خود ثبت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رکورد فرانک لمپارد به عنوان برترین پنالتی زن تاریخ تیم ملی انگلیس شکسته شد و هری کین توانست جای او را در صدر برترین گلزن تاریخ این کشور از روی نقطه پنالتی، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی انگلیس که در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل رقبا صف آرایی می‌کند، موفق شد با شکست دادن لهستان سومین پیروزی متوالی خودش را کسب کند. در این مسابقه هری کین توانست از روی نقطه پنالتی دروازه لهستان را باز کند تا از این حیث تبدیل به بهترین پنالتی زن کشورش شود.

با گلی که هری کین به ثمر رساند، تعداد گل‌های به ثمر رسیده توسط او از روی نقطه پنالتی به عدد ده رسید. از سوی دیگر او توانست در همه روزهای هفته برای کشورش گلزنی کند. پیش از این تنها وین رونی و فرانک لمپارد موفق شده بودند در تمامی روزهای هفته برای تیم ملی انگلستان گلزنی کنند.

احتمالاً رکورد بعدی که هری کین به دنبال آن باشد، رسیدن به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس است. در حال حاضر وین رونی با به ثمر رساندن ۵۳ گل بهترین گلزن تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود و تا این لحظه هری کین ۳۴ گل زده است. او در حال حاضر در جایگاه ششم برترین گلزن هاست.

آمار گلزنی فوق‌العاده هری کین هم در تیم ملی و هم در تیم تاتنهام باعث شده است تا او به یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال تبدیل شود و دور از انتظار نیست که در آینده شاهد رکوردشکنی‌های بیشتری توسط این بازیکن باشیم.

کد خبر 484196

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انگلیس هری کین تاتنهام انگلستان فرانک لمپارد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روی نقطه پنالتی تیم ملی انگلیس هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود