Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:00:59 GMT

سلطانی‌فر: زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۷۶۷

سلطانی‌فر: زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور ارتقا یافت

مسعود سلطانی‌فر عصر پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان ۱۲ پروژه ورزشی شهرستان طبس که در سالن ورزشی چند منظوره روستای جوخواه این شهرستان برگزار شد، افزود: در شروع به کار دولت تدبیر و امید تعداد خانه‌های ورزش روستایی در کشور ۷۰۰ مورد بود که امروز هفت برابر شده و به حدود ۵ هزار خانه ورزش روستایی رسیده است.

وی گفت: امروز در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی نیز ۵۵ پروژه با اعتبار بیش از ۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ‌۱۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان، بخش ورزش خراسان جنوبی را رو به توسعه خواند و اظهار داشت: پروژه‌های دیگری نیز در این سفر کلنگ‌زنی شد که امیدواریم ۷۰ هزار متر مربع فضای جدید را در آینده نزدیک برای استان محقق کنیم.

وی به تحولات کشور در عرصه داخلی و خارجی اشاره و اضافه کرد: در سال جاری شاهد اتفاقات بسیار مبارکی برای میهن اسلامی خواهیم بود که از جمله آن پایان تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران و کاهش و رفع مشکلات معیشتی مردم و حرکت به سمت وضعیت باثبات اقتصادی است.

سلطانی‌فر گفت: آثار و عوارض تحریم‌ها رو به پایان است و به زودی شاهد روزهای زیباتر و پرنشاط‌تر برای مردم عزیزمان خواهیم بود.

وی افزود: یکی دیگر از این اتفاقات مبارک، پایان دوره شیوع و گسترش کرونا هم با مراقبت مردم و هم با آغاز مرحله واکسیناسیون گسترده عمومی از ماه خرداد است.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را از دیگر رویدادهای مهم سال جاری عنوان کرد و افزود: اینکه در این انتخابات چه حزب، جناح و تفکری به قدرت برسد، مهم نیست، بلکه مهم حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات است که موجب استحکام بیش از پیش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

رییس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: براساس استانداردهای تعریف شده به ازای هر ۵ هزار جوان باید یک سمن تاسیس شود که خراسان جنوبی با ۲۵۰ هزار جوان دارای ۵۰ سمن در ۱۱ شهرستان استان است و از این بابت به استانداردهای مورد نظر دست یافته است.

مهدی زرگری افزود: سازمان‌های مردم‌ نهاد خراسان جنوبی فعالیت ارزنده‌ای در زمینه آموزش و ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی مشاغل خانگی و خرید تولیدات خانگی و فروش آن در بازار انجام داده‌اند.

وی همچنین خواستار انعقاد تفاهم‌نامه برای اجرای بیمه تأمین اجتماعی اعضای سازمان‌های مردم نهاد شد.

نماینده ورزشکاران و سازمان‌های مردم نهاد نیز در این نشست خواستار ایجاد هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان، پاسخ‌گویی شایسته مدیران ارشد استان به سازمان‌های مردم نهاد و انتخاب مشاوران جوان در دستگاه‌های دولتی برای ارتباط موثر با سمن‌ها شد.

۵۵ پروژه به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۶۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح شد که از این تعداد ۱۲ پروژه در شهرستان طبس بود.

عملیات اجرایی ۱۱ پروژه نیز با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز - چهارشنبه - برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح‌های مختلف و افتتاح چند طرح‌ ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

مسعود سلطانی‌فر که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان مرزی زیرکوه شد و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) با سفر به شهرستان‌های سرایان، فردوس، بشرویه و طبس طرح‌های ورزشی را افتتاح کرد.

بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام از دیگر برنامه‌های چهارمین سفر سلطانی‌فر به خراسان جنوبی بود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی را در این سفر ۲ روزه همراهی کردند.

برچسب‌ها توسعه ایران افتتاح طرح مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعتبارات طبس پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران افتتاح طرح مسعود سلطانی فر توسعه ایران افتتاح طرح مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعتبارات طبس اخبار کنکور سازمان های مردم نهاد وزیر ورزش و جوانان خراسان جنوبی سلطانی فر متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی