Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:13:43 GMT

قیمت مرغ در کاشان از شنبه ۲۴۹۰۰ تومان است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۷۶۸

قیمت مرغ در کاشان از شنبه ۲۴۹۰۰ تومان است

گروه استان‌ها - قیمت مرغ تنظیم ‌بازار با افزایش قیمت مجدد در سال جاری در کاشان از روز شنبه با ۲۴هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، بر اساس مصوبه اخیر قیمت مرغ به صورت رسمی با افزایش قیمت به مبلغ 24هزار و 900 تومان عرضه می‌شود و در نوع خود اولین گرانی رسمی سال یک هزار و 400 محسوب می‌شود و از این پس شهروندان مرغ را با این نرخ تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشان نیز از این گرانی مستثنی نشده و برای دومین بار نرخ مرغ تنظیم بازار در این شهرستان با افزایش 900 تومانی با قیمت 24هزار و 900 تومان از شنبه عرضه می‌شود در حالی که پیش از آن مرغ با افزایش دو هزار و 500 تومانی از 21 هزار و 500 تومان با قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شد.

نخستین گرانی رسمی در سال 1400/ قیمت مصوب مرغ 24 هزار و 900 تومان شدنائب رئیس اتاق اصناف کشور: آشفتگی بازار مرغ با راه‌اندازی سامانه نظارت کاهش می‌یابدتهران| کشف 840 کیلوگرم مرغ احتکار شده در انباری یک ساختمان مسکونی

مجید برازنده نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با تأیید این خبر اظهار داشت: این افزایش قیمت به صورت سراسری است و شهروندان بت ثبت‌نام در سامانه رهیاب می‌توانند مرغ را از مراکز توزیع از شنبه با قیمت 24 هزار و 900 تومان تهیه کنند و بیش از 20 مرکز توزیع در شهرستان کاشان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان با بیان اینکه 30 تن مرغ گرم و منجمد روزانه در کاشان توزیع می‌شود، افزود: هیچ کمبودی وجود ندارد و در دو هفته ابتدایی فروردین نیز به تدریج 50 تن مرغ منجمد توزیع می‌شود که به تدریج در این ایام توزیع شده است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار و 900 تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت گوشت مرغ، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه، طلا و ارز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو