Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هاشم زاده مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از تساوی این تیم برابر فرش آرای مشهد در چارچوب هفته سوم از دور نهایی لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز دیدار بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم موفق شدند بازی بسیار با کیفیتی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ما در بازی امروز ۵ نفر از بهترین بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و در بحران بسیار بدی قرار داشتیم. همچنین به دلیل آنکه چند نفر از اعضای کادر فنی تیم هم تست کرونایشان مثبت شده بود، من در مسابقه امروز کاملا تنها بودم و برای همگی آن ها آرزوی سلامتی دارم. به هر حال بازی امروز دیدار بسیار قشنگی بود و هر ۲ تیم بازی زیبایی انجام داده و توانستند موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کنند، اما در آخر بازی با نتیجه مساوی یک - یک تمام شد.

او افزود: به نظر من فرش آرا تیم بسیار قوی و قدرتمندی است که از کادر فنی بسیار باهوشی بهره می برد و از بازیکنان جوان و آینده داری هم برخوردار است و نمی توان گفت که ما نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. در هر صورت فوتسال همین است و نتایج مختلفی در آن به دست می آید. خدا را شکر از شرایط بازیکنانمان راضی هستیم و آن ها تمام تلاششان را به کار گرفتند و امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال فرش آرا فردا با ۴ غایب به مصاف گیتی پسند می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند

دریافت 67 MB کد خبر 6096579

دیگر خبرها

  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی