Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ظهر امروز در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد نوزاد ۶ ماهه‌ای به علت تب بالا در روستای دره‌توت از توابع شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری دچار تشنج شده و باید به سرعت به یک بیمارستان مجهز منتقل شود.

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: پس از دریافت گزارش وضعیت نوزاد بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت پرواز بالگرد انجام گرفت و بالگرد امدادی اورژانس هوایی استان به همراه کارشناس اورژانس برای نجات جان این کودک به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کارشناس اورژانس ۱۱۵ اقدامات درمانی و حمایتی را برای نوزاد ۶ماهه انجام و این کودک ابتدا به فرودگاه شهرکرد و از آنجا با آمبولانس به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بالگرد محمد حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد