Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:04:36 GMT

سفر پرماجرا به اسپانیا؛ پدر هالند و رایولا در مادرید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۰۷۳

سفر پرماجرا به اسپانیا؛ پدر هالند و رایولا در مادرید

مینو رویلا و آلف هالند پس از ملاقات با خوان لاپورتا رئیس بارسلونا به مادرید رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سایت نشریه دیاریو اسپورت ساعاتی پیش با انتشار فیلمی از حضور مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند در شهر بارسلونا خبر داد. در فیلم منتشرشده، دستیار خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با حضور در فرودگاه به استقبال رایولا و پدر مهاجم نروژی دورتموند رفته است و در نهایت آنها را سوار بر خودروی خود می‌کند و محل را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

هالند 20 ساله یکی از اهداف اصلی سران باشگاه بارسلونا برای تقویت تیم تحت هدایت رونالد کومان به شمار می‌رود، این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی نیز نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. رابطه خوب لاپورتا با رایولا اما بارسلونا را در راه به خدمت گرفتن این مهاجم آینده‌دار در موقعیت بهتری نسبت به سایر رقبا قرار می‌دهد، حتی اگر این باشگاه مشکل مالی داشته باشد.

 

جالب اینکه دقایقی پیش منابع اسپانیایی رایولا و پدر هالند را در فرودگاه باراخاس مادرید شکار کردند؛ در حالی که عازم دفتر فلورنتینو پرز رئیس رئال بودند.

به این ترتیب سفر این دو به اسپانیا با دو ملاقات مهم با لاپورتا و پرز همراه بوده و باید دید در نهایت تصمیم نهایی در مورد ستاره نروژی چه خواهد بود. موضع باشگاه دورتموند در این مورد روشن است و امروز مدیر ورزشی این باشگاه تاکید کرد که هالند فروشی نیست.

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) ارلینگ هالند بارسلونا بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ارلینگ هالند بارسلونا بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده هایش اعتماد کامل دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه