Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف تریلی‌های حامل سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "احمد طاهری بیان داشت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت و فرآورده‌های نفتی در استان سیستان و بلوچستان، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی "پسکوه" شهرستان "سیب و سوران" در حین گشت زنی‌های هدفمند به ۲ دستگاه تریلی که در محور "خاش-سوران" در حرکت بودند، مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از این ۲ خودرو متوقف شده، ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۲ متخلف شناسایی که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تیراندازی در پی یک اختلاف خانوادگی/دستگیری ۲ عامل آن و تحویل به مراجع قضایی

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیر اندازی در شهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ "مرتضی جوکار اظهار داشت: نهم فروردین ماه سال جاری، در پی اعلام گزارشی مبنی بر یک فقره تیراندازی در شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد، افرادی به دلیل اختلافات خانوادگی به سمت یکی از شهروندان شهرستان زابل تیراندازی و پس از مصدوم نمودن وی از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی را به منظور دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و در نهایت، موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و عاملان آن را که ۲ نفر بودند، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه حال عمومی مصدوم رضایت بخش و تلاش برای کشف سلاح بکارگیری شده در تیراندازی از متهمان ادامه دارد، در پایان تاکید کرد: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان نا امن کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سوخت قاچاق استان سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه زابل بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است و باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین و همچنین کمبود نیروی انسانی به‌منظور کنترل ترافیک، در مسیر استفاده از تجهیزات هوشمند که علاوه بر ثبت کامل تخلفات رانندگی، همچنین امکان اطلاع از بار ترافیکی معابر شهر را برای مسئولان مربوطه مهیا می‌کند.

 ملاشاهی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکید استاندار سیستان و بلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل شمال استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

 فرماندار ویژه زابل افزود: هدف از نصب این دوربین‌ها مدیریت بهینه سرعت، انضباط اجتماعی، پیشگیری از مخاطرات و به‌منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهرستان زابل، با موضوع روند توسعه پروژه فیبر نوری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری زابل و شرکت مخابرات شهرستان با موضوع شتاب پروژه فیبر نوری، و نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان زابل منعقد شد.

 وی تأکید کرد: دوربین پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش‌بینی‌شده که توسط دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شهرداری در سطح شهر زابل نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس