Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@00:13:29 GMT

تصاویر فاجعه بار انتشار هزاران نفری کرونا در شهرستان شوش+ببینید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۴۸۶

تصاویر فاجعه بار انتشار هزاران نفری کرونا در شهرستان شوش+ببینید

‍‍‍‍‍‍

امروز تصاویری از مراسم عزا در شهرستان شوش دست به دست شده که در آن هزاران نفر بدون رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند که واکنش های مختلفی را در بر داشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، از بعد از ظهر امروز تصاویر مراسم عزا در شهرستان شوش در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان دهند حضور هزاران نفر بدون رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که خوزستان به عنوان منشا ابتلا به کرونای موتاسیون یافته(انگلیسی) طی دو ماه گذشته روزهای بحرانی را سپری می کند و هر مرتبه که مراسمی در شهرستانی برگزار شده، آمارهای کرونای آن شهرستان اعم از بستری ها و فوتی ها افزایش یافته و حتی شهرستان های همجوار را نیز مبتلا کرده است.

هنوز از مراسم چند هزار نفری خرمشهر نگذشته که این شهرستان مجددا از وضعیت نارنجی به قرمز بازگشت و آمارهای روزانه ابتلا در این شهرستان سه رقمی شد.(اینجا)

بارها مسوولان مختلف استانی و ستاد مقابله با کرونا از صاحبان اینگونه مراسم خواسته بودند که تجمعی در این شرایط برگزار نکنند و علیرغم گرفتن تعهد اما هنوز شاهد برگزاری این مراسم چه از نوع شادی و چه از نوع عزا در سطح استان هستیم که طبق آمار، مهمترین فاکتور تاثیر گذار در افزایش ابتلا به کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سخنگوی قرارگاه کرونا ویروس خوزستان امروز در واکنش به برگزاری این مراسم در اینستاگرام خود نوشت: امروز تصاویر مراسمی با حضور چند هزار نفر در شهرستان شوش را دیدم و تاسف خوردم که چگونه تلاش و زحمات همکاران ما در نظام سلامت و سایر ارگان‌ها برای مهار موج کرونا در حال تلف شدن است.

استاندار خوزستان اخیرا در خصوص برگزاری مراسم در خوزستان اظهار کرده بود: بانیان مراسم عزا و جشن بدانند عامل گرفتاری و عذاب مردم شده اند. فرمانداران نیز بدانند اگر سهل انگاری کنند دچار چنین حالتی شده و سیر بیماری از کنترل خارج می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت مراسم شهرستان شوش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روز کار و کارگر - زنجان

مراسم جشن روز کار و کارگر امروز با حضور طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، افشارچی استاندار زنجان و سالار عقیلی در زنجان برگزار شد و در پایان این مراسم از کارگران برتر تقدیر بعمل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078764 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • مراسم روز جهانی تای‌چی چوان
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان
  • مراسم قهوه خوری خوزستان