Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:00:01 GMT

فهرست شهرهایی که به زودی قرمز و نارنجی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۶۰۸

فهرست شهرهایی که به زودی قرمز و نارنجی می‌شوند

بروز خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است و به زودی ۶۵ شهر جدیدی قرمز و نارنجی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، بروز خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است. هم اکنون روند بستری مبتلایان در تمامی استان‌های کشور جز خوزستان صعودی و با سرعت زیادی در حال افزایش است.

شهرستان‌های خوی و نقده (آذربایجان غربی)، شاهین شهر و میمه، فلاورجان، لنجان و نجف‌آباد (اصفهان)، پردیس و شهریار (تهران)، بروجن (چهارمحال و بختیاری)، لالی (خوزستان)، خرمدره (زنجان)، سپیدان (فارس)، دلفان (لرستان) و قائم شهر (مازندران) به‌زودی در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های تبریز، چاراویماق و مرند (آذربایجان شرقی)، پلدشت، پیرانشهر و چالدران (آذربایجان غربی)، آران و بیدگل، سمیرم و کاشان (اصفهان) ایوان (ایلام)، بینالود، سبزوار و مشهد (خراسان رضوی)، دامغان، سمنان و شاهرود (سمنان)، کوه‌چنار، گراش و لارستان (فارس)، قم (قم)، سنندج (کردستان)، شهربابک (کرمان)، پاوه (کرمانشاه)، بندرگز و گرگان (گلستان)، رودبار، فومن و لاهیجان (گیلان)، پلدختر، چگنی، رومشکان و کوهدشت (لرستان)، آمل، جویبار، رامسر، ساری و گلوگاه (مازندران)، آشتیان و زرندیه (مرکزی)، بندرلنگه، قشم و میناب (هرمزگان)، تویسرکان، فامنین و کبودرآهنگ (همدان)، تفت و مهریز (یزد) به زودی در وضعیت نارنجی قرار خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 484256

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موج چهارم کرونا پیک چهارم کرونا شهرهای وضعیت نارنجی کرونا وضعیت قرمز کرونا افزایش کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار جدی به رنگ نارنجی برای ۵ استان کشور
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی