Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@08:51:17 GMT

مسافران فورا بندرعباس و بندر خمیر ترک را کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۷۸۸

آفتاب‌‌نیوز :

علی رئوفی با بیان اینکه ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به این شهرستان‌ها ممنوع است، افزود: همچنین ورود خودرو‌های شخصی پلاک بومی این شهرستان به سایرشهر‌ها ممنوع است.

وی گفت: در این دو شهرستان، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور پنجاه درصدکارکنان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان عنوان داشت: سایر شهرستان‌های استان هرمزگان نیز در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که فقط مشاغل گروه چهار تعطیل است و کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر می‌شوند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در تمامی شهرستان‌های هرمزگان، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین روز طبیعت، تجمع در پارک ها، بوستان‌ها و سواحل ممنوع است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هرمزگان سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!