Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:19:39 GMT

مقایسه مرسدس‌بنز S500 با ب ام و X6 35i + مشخصات فنی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۰۳۷

مقایسه مرسدس‌بنز S500 با ب ام و X6 35i + مشخصات فنی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، مرسدس‌بنز S500 با ب ام و X6 35i است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی مرسدس‌بنز S۵۰۰:

مرسدس‌بنز S۵۰۰، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۸ سیلندر با ۳۲ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۴۶۶۳ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۴۵۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۷۰۰ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۷ دنده خودکار ۷G Tronic Plus استفاده شده. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۴.۸ ثانیه است.

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۸۰ لیتر است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶، گیربکس خودکار ۷ سرعته ۷G-Tronic Plus به همراه پدال تعویض دنده از روی پشت فرمان، سیستم ECO Start-Stop، سیستم AIRMATIC برای تعویض تنظیم سیستم تعلیق به صورت Sport و یا Comfort، چراغ‌های LED، نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم Run-Flat (قابلیت رانندگی تا سرعت ۸۰ کیلومتر در صورت کم بودن باد لاستیک‌ها) است.

همچنین این خودرو آلمانی مجهز به سیستم Crosswind Assist (کنترل خودرو در هنگام وزش باد شدید)، کروز کنترل، جعبه کمک‌های اولیه، سیستم Traffic Sign Assist (ذخیره اطلاعات تابلو‌های جاده و هشدار به راننده در صورت تخلف)، آینه‌های کناری الکتروکرومیک به همراه تاشوندگی الکتریکی، ظرفیت باک ۷۸.۵ لیتری، سنسور باران، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای ۴ سرنشین، روکش چرمی صندلی و غربالک فرمان است.

معرفی ب ام و X۶، ۳۵i:

ب ام و X۶، ۳۵i، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و در آن از یک موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۲۹۷۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۳۰۶ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۴۰۰ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۸ دنده خودکار استپ ترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۶.۷ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۱۰.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۸۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به روشن شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور)،  نشان دهنده باد چرخ‌ها، صندلی‌های چرمی و متناسب با قوس کمر (صندلی‌های جلو)، قابلیت تنظیم صندلی‌های جلو به صورت برقی در ۱۰ جهت، آینه‌های برقی، کروز کنترل، سنسور پارک در جلو وعقب خودرو، کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل از روی فرمان، فیلتر هوای داخل خودرو، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو اشاره کرد.

خودرو مرسدس‌بنز S500 ب ام و X6 35i کشور سازنده آلمان آلمان سال (طراحی) 2014 2010 موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه 6 سیلندر 24 سوپاپه حجم موتور 4663سی سی 2979سی سی حداکثر قدرت 455 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 306 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 700 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه 400 نیوتن متر در 5000 دور در دقیقه جعبه دنده 7 دنده خودکار 7G Tronic Plus 8 دنده خودکار استپ ترونیک شتاب 0 تا 100 4.8 ثانیه 6.7 ثانیه حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت 240 کیلومتر در ساعت وزن 2015 کیلوگرم 2145 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 5116 طول - 1900 عرض - 1496 ارتفاع 4877 طول - 1984 عرض - 1689 ارتفاع فاصله بین دو محور 3035 میلیمتر 2934 میلیمتر مصرف سوخت ترکیبی 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر 10.1 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 80 لیتر 85 لیتر استاندارد آلایندگی یورو 6 یورو 5 میزان تولید CO2 199 گرم در هر کیلومتر 236 گرم در هر کیلومتر ترمز و پایداری HSA - ADAPTIVE BRAKE - خشک کننده ترمزها - ABS - ASR - Attention Assist - BAS - ESP - سیستم PRE-SAFE ABS - ESP - TSC - EBD - EBP - EBA - ESC - DBC کیسه هوا کیسه هوای برای سرنشنان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوا در عقب - کیسه هوای روی شیشه‌ها کیسه هوای سرنشینان جلو - کیسه هوای پرده‌ای جلو و عقب – کیسه هوای جانبی سیستم صوتی سیستم آنلاین COMAND (سیستم عاملی به همراه مرورگر اینترنت، تلفن، نشان‌دهنده ترافیک به صورت آنلاین، نقشه گوگل، 8 گیگابایت حافظه، قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش 12.2 اینچی، تشخیص صدا و چند برنامه دیگر) - بلوتوث - نویگیشن - سیستم Mercedes Benz Emergency Call - 10 بلندگو - قابل سفارش: سیستم صوتی Burmester - رادیوی DAB - چنجر 6 تایی - صفحه نمایش 10 اینچی برای شرنشینان عقب با قابلیت پخش DVD و هدفون - تلفن برای سرنشینان عقب - تلویزیون سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 با 10 اسپیکر و 2 ساب‌ووفر - ورودی iPod

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقایسه خودرو بررسی خودرو دور در دقیقه کیلومتر در ساعت نیوتن متر دنده خودکار ۱۰۰ کیلومتر استفاده شده اسب بخار سیستم صوتی مرسدس بنز آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو دست نگه دارند

به گزارش تابناک، در طول هفته گذشته، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با یک کاهش ۴ میلیون تومانی به قیمت ۳۴۶ میلیون تومان فروخته می‌شود و همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با یک کاهش ۱ میلیون تومانی به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در این بین، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ به اندازه ۵ میلیون تومان کاهش یافت و به قیمت ۶۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین، پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۴۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۸ میلیون تومانی، ۷۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان افزایش یافت و ۸۴۵ میلیون تومان شد. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

تارا اتوماتیک V ۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V ۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، در حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲، اما ۲۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومانی در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF ۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن