Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:59:06 GMT

گریه های دردناک کودک میانماری روی تابوت دوستش

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۲۰۷

گریه های دردناک کودک میانماری روی تابوت دوستش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع جنازه پسر ۱۳ ساله میانماری که توسط نیرو‌های نظامی این کشور کشته شد با حزن و اندوه دوستان قربانی همراه بود. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و تبدیل به ویدئویی خبرساز شده است دوستان قربانی را بر بالای تابوت «سای وای یان» در حال گریه و زاری نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو دست کم دو دوست وی دیده می‌شوند که برای کشته شدن این پسر بی‌گناه گریه می‌کنند.

سای وای یان روز شنبه به همراه دو نفر از دوستانش در بیرون از خانه در منطقه «یانگون» مشغول بازی بود که با شلیک گلوله سربازان از پای درآمد. بنا به گزارش رویترز در حالی که دو دوست یان توانستند فرار کنند، اما او که از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفته بود جانش را از دست داد. بنا به گفته ساکنان محلی در حالی نظامیان ارتش به سوی این نوجوان شلیک کردند که در آن لحظه هیچ تظاهراتی در حال انجام نبود. یکی از همسایگان گفت که نظامیان میانماری جسد این پسر را در یک پلاستیک آبی رنگ پیچیده و با خود بردند.

بیشتر بخوانید

یک کودک هفت ساله در میانمار به ضرب گلوله کشته شد

یکی از دوستان قربانی به خبرنگار محلی «هِتِت آرکار» گفت: «سای وای دو روز قبل از مرگش مو‌های من را رنگ کرده بود.» مادر قربانی نیز در حالی که کنار تابوت فرزندش گریه می‌کرد خطاب به نظامیان ارتش میانمار گفت: «آیا شما مادرتان را ترک می‌کنید؟ من چطور می‌توانم بدون پسرم زندگی کنم.»

مراسم تشییع جنازه این نوجوان روز یکشنبه انجام و وی به خاک سپرده شد. گفتنی است؛ روز شنبه یکی از خونین‌ترین روز‌های تاریخ میانمار از زمان وقوع کودتای ۲ ماه پیش بود که در این روز ۱۱۴ نفر توسط ارتش میانمار کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش میانمار تظاهرات میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه از کشته شدن دو افسر خود و زخمی شدن شدید یک افسر دیگر در نبردهای مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر آرتی نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه امروز(دوشنبه) از کشته شدن دو افسر و زخمی شدن دو ت دیگر در نزدیکی پادگاه «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده است.

براساس این گزارش، در بیانیه ارتش اسرائیل در همین زمینه آمده است: این دو افسر در پی انفجار در ساختمانی در شمال نوار غزه کشته شدند.

پیشتر گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده اند.

کد خبر 848211 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری