Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد و از ارسال ۸ هزار و ۹۶۱ پیامک هشداری برای رانندگان متخلف و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو هنجارشکن در گیلان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز ناخرسندی از برخی رفتارهای هنجارشکنانه و عدم رعایت شئون اسلامی، اظهار کرد: برخی افراد با رفتارهای ناهنجار و عدم رعایت شئون اسلامی، موجب آزرده خاطر شدن شهروندان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۷۴ دستگاه خودرو هنجارشکن توقیف و برای ۸۹۶۱ راننده متخلف پیامک هشداری ارسال شده است، هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از بازدید محسوس و نامحسوس، ۱۴ هزار و ۷۸۷ واحد صنفی و اماکن عمومی دیگر از قبیل هتل‌ها، مهمانپذیرها، پایانه‌ها، تالارها در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در این راستا برای ۷۹۸ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، از هزار و ۴۰۷ واحد صنفی تعهد اخذ و ۴۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است. پلیس یاریگر شهروندان قانون‌مدار و در عین‌ حال در برخورد با هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

سردار ملکی با قدردانی از زحمات کادر درمان و با اشاره به این مطلب که طرح نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی است از شهروندان و مسافران خواست، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائم و کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، یاریگر نیروی انتظامی و کادر درمان باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث رانندگي واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: سوء استفاده مجرمان رایانه ای از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده تهدیدی علیه امنیت هموطنان در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رامین پاشایی افزود: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

او با اشاره به شگرد این مجرمان اضافه کرد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوند‌های آلوده با عناوینی همچون دریافت کالابرگ و ابلاغیات قضایی درکیمن کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه امکان ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها وجود دارد، گفت: گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

سرهنگ پاشایی گفت: در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد