Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان که برای حضور در دیدارهای باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می‌شود، در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال سوریه، صدرنشین گروه A این مسابقات در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که در نهایت این دیدار تدارکاتی با نتیجه ۳ بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر کارگرجم ملی پوش سابق کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به هیچ وجه نمی‌توان این دیدار و نتیجه آن را ملاکی برای ارزیابی تیم ملی دانست. نه سوریه را تیم قدرتمندی در این دیدار دیدم و نه متاسفانه تیم ملی ایران از آن طراوت و شادابی لازم برخوردار بود. امیدوارم شرایط تیم ملی بهتر از این شود چون با این نوع بازی برای صعود به جام جهانی با مشکل مواجه خواهیم بود.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: یکی از مشکلاتی که من در تیم ملی دیدم، غرور کاذبی بود که اعضای تیم به آن مبتلا شده بودند. متاسفانه این غرور ممکن است کار دست فوتبال ایران دهد. نباید فریب پیروزی بر تیم سوریه را خورد. این بازی و نتیجه آن می‌تواند مثل یک شمشیر دو لبه عمل کند. همانطور که ممکن است روحیه بخش باشد، همانطور هم می‌تواند غرور کاذب تیم را برانگیزد.

کارگرجم در ادامه بیان داشت: تیم ملی ما نسبت به تیم‌های ملی سالهای اخیر کیفیت نازل‌تری دارد و این نگران کننده است. نباید خودمان را گول بزنیم و در باد نتایجی مثل همین پیروزی ۳ بر صفر مقابل سوریه بخوابیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در حالی تیم ملی به لحاظ عملکرد فنی دچار افت شده که در این تیم مهره‌های بسیار با کیفیتی حضور دارند. بازیکنانی که در خط حمله بازی می‌کنند بهترین‌های آسیا هستند و در سایر پست‌ها هم همینطور. اما متاسفانه هماهنگی خوبی بین این بازیکنان خوب وجود ندارد.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: اوج این ناهماهنگی را من در خط دفاعی و به خصوص در مرکز این خط می‌بینم. با اینکه تیم سوریه کیفیت چندان بالایی نداشت، اما مهاجمان این تیم بارها برای دروازه ما خطرآفرین شدند و حتی یکبار هم دیرک دروازه به داد علیرضا بیرانوند رسید.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: اسکوچیچ کار دشواری در هفته‌ها و ماه‌های آینده و باید بتواند این هماهنگی را در تیم ملی ایجاد کند. توقع مردم از تیم ملی فوتبال کشورشان بالاست. ما انتظار نداریم در این دوره که باتوجه به میزبانی قطر بیشترین تعداد تیم‌های آسیایی در جام جهانی حضور دارند، ایران که یکی از قطب‌های فوتبال آسیا است در این مسابقات حضور نداشته باشد. ما حریفان سرسختی مثل عراق و بحرین در گروه مقدماتی داریم که باید بتوانیم از سد آنها با پیروزی عبور کنیم. آن هم در کشوری مثل بحرین که همواره میزبانی آنها برای ما مشکلاتی را در پی داشته است.

کد خبر 5178996

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر کارگرجم تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس جودو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا تیم ملی جودو ایران تیم ملی فوتبال سوریه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تدارکاتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رسمی‌ امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیز مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229191 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد