Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@07:18:40 GMT

حمله پهپادی یمن به پایگاه سعودی «ملک خالد»

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۷۳۴

حمله پهپادی یمن به پایگاه سعودی «ملک خالد»

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که پایگاه هوایی سعودی «ملک خالد» در منطقه خمیس‌مشیط هدف حملات پهپادی قرار گرفت.

یحیی سریع تأکید کرد که این حمله هوایی با استفاده از دو فروند پهپاد قاصف k2 انجام گرفته و راکت‌های شلیک شده دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، ائتلاف سعودی مدعی شد که دو فروند پهپاد بمب گذاری شده متعلق به ارتش یمن و کمیته‌های مردمی بر فراز آسمان جنوب عربستان رهگیری و منهدم شده است.

سخنگوی ائتلاف سعودی ادعا کرد که یمنی‌ها دو فروند پهپاد بمب گذاری شده را راهی منطقه خمیس مشیط در جنوب عربستان کردند، اما هر دو پهپاد هدف قرار گرفته‌اند.

وی مدعی شد که نیروهای یمنی با پهپادهای تهاجمی خود قصد حمله به غیرنظامیان سعودی را داشتند. این در حالی است که ارتش یمن با وجود ادامه حملات سعودی‌ها به غیرنظامیان یمنی و بمباران منازل آنها، همواره مواضع نظامی عربستان را هدف قرار می‌دهد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: جنوب عربستان پایگاه سعودی حمله پهپادی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟