Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@12:42:19 GMT

مربی پدیده: مطمئنا روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌ زنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۹۲۴

مربی پدیده گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با انگیزه و تمرکز زیادی در تمرینات حاضر شدند. کادر فنی هم تمام تلاش خود را انجام داده تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم

رضا ناصحی، مربی پدیده در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار برابر پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، رضا ناصحی در خصوص وضعیت پدیده در آستانه بازی با پرسپولیس گفت:

تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با انگیزه و تمرکز زیادی در تمرینات حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی هم تمام تلاش خود را انجام داده تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

ناصحی ادامه داد:

متاسفانه از حضور هواداران در دیدار با پرسپولیس محروم هستیم، اما امیدوارم دعای تماشاگران را همراه خودمان داشته باشیم تا عملکرد خوبی همراه با برد به نمایش بگذاریم.

مربی پدیده در پایان گفت:

پرسپولیس تیم شناخته شده‌ای است که بازیکنان با کیفیت و تیم خیلی خوبی دارد. آنها حریف سرسختی هستند، اما طبق صحبت‌هایی که آقای رحمتی با بازیکنان انجام داده و تمریناتی که داشتیم، مطمئنا روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌زنیم.

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انجام داده مربی پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت