Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام وزارت حمل و نقل تایوان، در پی برخورد یک قطار با یک کامیون و منحرف شدن قطار مذکور، دست‌کم 36 نفر جان باخته و 72 نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، در پی برخورد یک قطار با یک کامیون در داخل تونلی در شرق تایوان و انحراف قطار از ریل، علاوه بر ده‌ها زخمی، دستکم ۳۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش رویترز، وزارت حمل و نقل تایوان اعلام کرد بعد از حادثه امروز (جمعه) در شرق تایوان، ۳۶ نفر هیچ نشانه‌ای از حیات ندارند و ۷۲ نفر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آژانس خبری مرکزی رسمی این کشور اعلام کرده کامیونی که به خوبی پارک نشده بود، احتمالاً در مسیر قطار قرار گرفته است.

به گزارش «میرور»، نیروهای امدادی در حال تلاش برای رسیدن به واگن‌های حادثه دیده هستند.

اداره راه آهن تایوان اعلام کرد این حادثه حدود ساعت نه صبح (به وقت محلی) رخ داده و به گفته اداره آتش‌نشانی، قطار مذکور در حال حرکت به سمت «تایتونگ» بوده که در تونلی در شمال منطقه «هوالاین» از ریل خارج شد و چند واگن آن با دیوار تونل برخورد کرد. بر اساس گزارش‌ها، واگن‌های دوم و سوم از ریل خارج شده است.

این قطار حدود ۳۵۰ مسافر داشت که گفته شده حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از چهار واگن اول خارج شده‌اند اما دسترسی به واگن‌های پنجم تا هشتم دشوار است.

پیش از این و در سال ۲۰۱۸ در بدترین فاجعه ریلی تایوان طی بیش از سه دهه اخیر، در نتیجه خروج یک قطار از ریل در شمال شرق این جزیره، ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا قطار تایوان کشته و زخمی حادثه ریلی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

آفتاب‌‌نیوز :

امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور