Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در روزهای اخیر از دورهمی‌های روز طبیعت اجتناب شود.

به گزارش قدس آنلاین علی یزدانی  از استقرار نیروهای 35 پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس 115 مشهد در ماموریت ویژه روز طبیعت در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یزدانی افزود: در روز 13 فروردین ماه ماموریت ویژه روز طبیعت مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می‌شود. وی اضافه کرد: در این روز مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مشهد استقرار آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های 35 پایگاه شهری و جاده‌ای را به همراه بالگرد در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد خواهد داشت تا در صورت بروز حوادث احتمالی امدادرسانی به‌موقع را به حادثه‌دیدگان داشته باشیم. مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی نیروهای اورژانس 115 مشهد از نخستین ساعات روز طبیعت تا غروب سیزدهم فروردین ماه به حالت آماده‌باش هستند و تمامی نیروهای مرکز اتاق هدایت عملیات بحران در محل کار خود مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در روز طبیعت کارشناس اورژانس 115 در مرکز کنترل ترافیک مستقر بوده تا پایش و رصد دوربین‌های سطح شهر را داشته باشد و در کنار آن حضور نمایندگان مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستادهای مدیریت بحران استانداری و فرمانداری خواهیم داشت. یزدانی تصریح کرد: توصیه ما به شهروندان این است که امسال با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی و افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا  در روزهای اخیر، از حضور در تجمع‌های روز طبیعت خودداری کنند. وی با اشاره به اینکه روز طبیعت یک مناسبت خاص و یک نماد ویژه برای ایرانیان به حساب می‌آید، اما قطعاً مهمتر از سلامتی خودشان و دیگران نبوده و نیست، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم امسال به احترام مدافعان سلامت که بیش از یک سال است در روزهای سخت کرونایی و در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا در مسیر نجات جان همنوعان خود تلاش می‌کنند به طبیعت نروند و خستگی زحمتکشان حوزه سلامت را افزون نکنند و شادی این روز را با لبخند مدافعان سلامت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نرفتن به طبیعت تقسیم کنند. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد