Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@13:09:45 GMT

نحوه حضور کارمندان در شهر‌های نارنجی و قرمز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۳۲۰۴

معاون کل وزارت بهداشت نحوه فعالیت و حضور کارمندان در شهر‌های نارنجی و قرمز از فردا (۱۴ فروردین) را توضیح داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ایرج حریرچی، با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهر‌هایی که اخیرا به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی با طغیان بیماری مواجه شده و تغییر رنگ به نارنجی و قرمز داده‌اند، گفت: دستورالعمل‌های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهر‌های نارنجی و قرمز منتشر شده است و این شیوه نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دور کاری کار‌های محوله را انجام دهند؛ سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کار‌های خود را انجام دهند.
حریرچی در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهر‌های قرمز افزود: براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار کار‌های مربوطه را انجام دهند البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود.
وی اظهار کرد: در شهر‌های قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیر ضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کار‌های مربوطه را باید انجام دهند. برچسب ها: اداره ، حضور ، کرونا ، شهرهای نارنجی و قرمز

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اداره حضور کرونا شهرهای نارنجی و قرمز نارنجی و قرمز حضور کارمندان انجام دهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان