Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش لوما نیوز، «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون، حمایت کشورش از عربستان را در مقابل حملات نیرو‌های یمنی اعلام کرد و  بار دیگر با مطرح کردن ادعاهای بی اساس علیه ایران، آن را تهدیدی جدی در منطقه دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، «کربی»، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی، از نیروهای یمنی خواست تا حملات خود را متوقف کرده و برای دستیابی به یک راه حل سیاسی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: «دولت آمریکا اعتقاد دارد که ایران همچنان تهدیدی برای همسایگان خود و منافع آمریکا در منطقه است.»

کربی ادعا کرد: «استمرار برنامه موشکی بالستیک ایران و پشتیبانی این کشور از گروه‌های تروریستی در منطقه یک مشکل بزرگ برای ما و متحدانمان در منطقه است.»

پربیننده ترین بایدن پیام‌های امیدوارکننده‌ای درباره برجام ارسال می‌کند حتی اگر نگاه به شرق داشته باشیم تحریم و FATF مانع هستند/ نامزد انتخابات نمی‌شوم امیدواری واشنگتن به نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام تعطیلی سفارت ۱۲کشور در کره شمالی نتایج نهایی انتخابات اسرائیل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود

مهدی عقیل، استاد دانشگاه و نویسنده لبنانی با بیان اینکه آنچه در شب ۱۳ و ۱۴ آوریل رخ داد، یک نقطه عطف استراتژیک در سطح قواعد بازدارندگی یا قواعد درگیری در خاورمیانه بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از صبر استراتژیکی که از سال ۲۰۱۰ پیشه کرده بود به بازدارندگی استراتژیک یا بازدارندگی فعال منتقل شد.

دریافت 52 MB

خبرنگار: منصوره حسنی / تدوینگر: حمیدرضا برزگر 

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد