Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در ۱۱ ماهه سال ۹۹، تعداد ۳۶ هزار و ۱۶۲ فقره جواز تأسیس صنعتی صادر شد که با احتساب صدور ۲۵ هزار و ۸۳۰ جواز تأسیس در مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۳۸.۶ درصدی را در این حوزه داشته ایم.

همچنین تعداد پروانه‌های بهره برداری صادره ۶ هزار و ۴۹۱ فقره بود که با احتساب صدور ۶ هزار و ۶۸ فقره پروانه بهره‌برداری در مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۷ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که اشتغال مجوزهای صنعتی صادر شده در ۱۱ ماه سال گذشته ۸۱۰ هزار و ۱۷۸ نفر و در ۱۱ ماهه سال ۹۸، ۵۷۶ هزار و ۲۶۴ نفر بود.

همچنین اشتغال پروانه‌های بهره برداری صادره در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۱۲۱ هزار و ۲۴۸ نفر و در ۱۱ ماهه سال قبل از آن ۸۵ هزار و ۷۱۹ نفر بوده است.

بدین ترتیب افزایش ۳۷.۶ درصدی اشتغال جوازهای تأسیس صادره و افزایش ۲۸ درصدی اشتغال از محل پروانه‌های بهره برداری صادره را در ۱۱ ماهه سال ۹۹ داشته ایم.

شایان ذکر است که سرمایه گذاری مجوزهای صنعتی صادر شده نیز در بازه زمانی مشخص شده، افزایش ۷۲.۸ درصدی و سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری نیز افزایش ۲۳۵.۱ درصدی داشته است.

کد خبر 5179378 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد صنعتی پروانه بهره برداری صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت مرکز مدیریت راه های کشور قیمت دلار قیمت مرغ نرخ ارز قیمت طلا سند همکاری ایران و چین بانک مرکزی قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بورس دلار شاخص بورس بازار سهام اسیا اوپک پلاس پروانه های بهره برداری ۱۱ ماهه سال ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!