Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: مسابقات ملی کشتی با چوخه ۱۴ فروردین٬ امسال هم برگزار نمی‌شود.

 به گزارش قدس آنلاین مهدی کرامتی اظهار داشت: به‌دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم، این مسابقات که همه ساله 14 فروردین در گود زینل خان برگزار می شد امسال برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مسابقات سال گذشته نیز به دلیل شیوع کرونا و شروع نخستین پیک این بیماری در اسفراین برگزار نشد. کشتی باچوخه از ورزش های سنتی و بومی استان خراسان شمالی است که جایگاه زیادی در بین مردم استان و شمال خراسان داشته و هر ساله این مسابقات ملی با حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در گود کشتی زینل خان اسفراین برگزار می‌شد. به گزارش تسنیم٬ با شناسایی 13 مورد جدید از ویروس کرونای انگلیسی در اسفراین٬ خطر سرایت این بیماری در این شهرستان بسیار تقویت شده و زنگ خطر ان به صدا درآمده است. هم‌چنین با بستری 24 بیمار جدید در روز گذشته، هم اکنون 110 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان‌های استان بستری هستند. این آمار در رزوهای گذشته به 75 نفر نیز رسیده بود که نشان‌دهنده رشد مبتلایان در خراسان شمالی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشتی با چوخه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران

به گزارش "ورزش سه"، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای به‌دست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت‌هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را به‌دست آوردند. در ادامه مسابقات قاره‌ای در آمریکا، آفریقا به‌همراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان ایران در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را به‌دست آورده‌اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می‌باید سهمیه المپیک کسب شود. بر این اساس علیرضا سرلک نماینده ایران به رقابت‌های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی‌گیر برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند و اوکراین از جمله آن‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند