Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز در خانه برابر دنور ناگتس شکست خورد.

دنور ناگتس بدون آنکه حتی یک بار هم برتری را به لس آنجلس کلیپرز واگذار کند برابر این تیم به پیروزی رسید.

طرفداری - صبح امروز در یکی از مسابقات مهم کنفرانس غرب NBA تیم‌های لس آنجلس کلیپرز و دنور ناگتس در استیپلز سنتر برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این بازیکنان مایکل ملون بودند که توانستند با نتیجه 101-94 به پیروزی برسند و بدین ترتیب چهارمین برد متوالی خود را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگتس با ارائه بازی خوب در سه کوارتر اول در تمام طول بازی برتری را در اختیار داشت و در کوارتر چهارم هم اجازه نداد تلاش کلیپرز راه به جایی ببرد.

جمال مری با 23 امتیاز و 8 ریباند بیشترین تاثیر مستقیم را در پیروزی تیمش داشت. نیکولا یوکیچ با 14 امتیاز، 7 ریباند و 7 اسیست بازی را به پایان رساند. همچنین مایکل پورتر جونیور و ویل بارتن هم به ترتیب 20 و 19 امتیاز داشتند. در میان بازیکنان کلیپرز که عملکرد خوبی در شوتزنی نداشتند، کوای لنرد با 24 امتیاز و 12 ریباند بهترین بازیکن بود. پال جرج هم پس از دو بازی غیبت، 17 امتیاز و 8 ریباند داشت و ترنس من از نیمکت 18 امتیاز آورد. کلیپرز روز دوشنبه میزبان لیکرز خواهد بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس کلیپرز 20 29 21 24 94 دنور ناگتس 31 31 19 20 101 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز دنور ناگتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!