Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@22:00:25 GMT

جاسازی شیشه در لباس و چمدان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۳۹۳۱

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا از کشف مواد مخدر از نوع شیشه توسط پلیس راه آهن تهران از مسافر کرمان تهران خبر داد. خبرگزاری میزان- حشمت اله ملکی در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راه آهن تهران حین کنترل مسافران قطار کرمان تهران، به فردی از مسافران به هویت معلوم مظنون و موفق شدند در بازرسی از وسایل همراه وی بیش از ۵۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که داخل لوله فلزی چمدان جاسازی شده بود و همچنین لباس‌هایی به وزن بیش از ۳ کیلوگرم که کاملا آغشته به شیشه بودند را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و حسب دستور مقام قضائی متهم و مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.   بیشتر بخوانید: کشف هزار تن مواد مخدر در عملیات‌های سال گذشته پلیس

سردار ملکی افزود: این نوع مواد مخدر که به شکل مایع است از کشور افغانستان وارد کشور شده و قاچاقچیان با آغشته کردن آن به تار و پود لباس قاچاق کرده و پس از طی فرآیندی دوباره آن را از لباس استخراج و استفاده می‌کنند که ماموران پلیس راه آهن همواره با هوشیاری لازم زمینه فعالیت برای سوداگران مرگ را مانع می‌شوند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا درخاتمه خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن کشور با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی مواد افیونی در جامعه به تلاش خود ادامه می‌دهد و معتقد است علاوه بر تلاش شبانه روزی پلیس، همکاری شهروندان عزیز با پلیس می‌تواند نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا کند لذا از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حین سفر با قطار مراتب را طی تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۱۲۳۰۰۰ مطرح کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر پلیس راه آهن مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه