Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال هلند امیدوار است بتواند تا قبل از یورو ۲۰۲۰ این تیم را همراهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، دلی بلیند امیدوار است که پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا که باعث شد ادامه فصل را از دست بدهد، بتواند در مسابقات یورو ۲۰۲۰ تیم ملی فوتبال کشورش را همراهی کند. 

این بازیکن ۳۱ ساله در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر جبل الطارق آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا تصور می‌شد او از ناحیه زانو مصدومیت جدی دیده است با این حال، مدافع لاله‌های نارنجی روز پنج‌شنبه مورد اسکن قرار گرفت و تایید شد که در ادامه فصل نمی‌تواند برای تیم فوتبال آژاکس به میدان برود. 

بلیند که یکی از مدافعان ثابت تیم ملی فوتبال هلند نیز است اکنون امیدوار است هر چه سریع‌تر روند درمان خود را شروع کند تا بتواند امیدوار به دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال هلند برای حضور در یورو ۲۰۲۰ باشد.

رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد، قرار است تابستان سال جاری برگزار شود و به همین خاطر رقابت‌های باشگاهی کمی زودتر به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال هلند تیم ملی فوتبال یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟