Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان صبح جمعه ۱۳فروردین در ادامه بازدید از پروژه‌های در دست احداث استان خراسان جنوبی از پروژه‌ استخر خوسف بازدید کرد.

به گزارش برنا،  معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در این بازدید بیان کرد اتمام پروژه های نیمه تمام یک عزم جدی را می طلبد که قطعا می توان تا پایان دولت آن را به اتمام رساند و در جلسه جمع بندی که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار می شود این پروژه مطرح خواهد شد تا ان شاالله این کار به تعویق نیفتد و باتوجه به نگاه ویژه وزیر محترم و همت جهادی مجموعه همکاران در استان، با وجود اینکه این پروژه ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در این بازدید با بیان اینکه عملیات اجرایی استخر در سال ۹۰ آغاز شده است گزارشی از وضعیت پروژه‌های ورزشی متعدد نیمه تمام استان ارائه کرد.

عزیزی ادامه داد: استخر خوسف ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و محل تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه از اعتبارات استانی ۲۷صدم درصد است و تا کنون حدود ۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

همچنین در این بازدید خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند ،درمیان و خوسف، در مجلس شورای اسلامی، خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان ها و عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر تقی زاده را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقی زاده ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود