Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: هزار و ۶۲۸ عملیات امدادرسانی برای نجات جان مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ساعت هشت صبح روز سیزدهم فروردین در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۰ انجام شده است. خبرگزاری میزان- از ۲۵ اسفند ۹۹ تا روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، امدادگران و نجاتگران سازمان امداد و نجات هلال احمر به هشت هزار و ۲۶۴ نفر از هموطنان حادثه دیده از انواع حوادث، امدادرسانی کردند که در جریان این خدمات امدادرسانی ۹۳۳ نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مدت یادشده ۶۲۱ نفر هم در محل وقوع حوادث از خدمات امداد و کمک‌های اولیه سرپایی در محل بهره‌مند شدند و با انجام ۲۷۸ مورد عملیات نجات فنی، مصدومان سوانح ترافیکی از میان خودرو‌های تصادفی یا واژگون شده در حوادث جاده‌ای از میان آهن و شیشه رهاسازی و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.   بیشتر بخوانید: انتقال ۷۳۰ مصدوم تصادف رانندگی به بیمارستان در ایام نوروز

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر ۱۲ هزار نیروی نجاتگر تخصصی شامل هزار و ۵۵۳ تیم عملیاتی فعال به همراه بیش از سه هزار و ۴۵۳ دستگاه خودرو از جمله هزار و ۶۲ دستگاه آمبولانس، هزار و ۲۱۸ خودروی امدادی، ۱۹ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۵۶ دستگاه خودروی نجات، ۵۰ دستگاه خودروی ویژه عملیاتی (آرگو)، ۱۱ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات، ۱۶دستگاه خودروی ارتباطات، ۱۲۲ دستگاه موتورلانس، ۴۸۰ دستگاه موتورسیکلات و ۱۹ فروند بالگرد به کار گرفته و فعالیت دارند.   انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر امداد و نجات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات دستگاه خودروی امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری