Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا داودنژاد، هم‌زمان با سال‌مرگ عسل بدیعی، از چگونگی درگذشت این بازیگر و احتمال ساخت فیلم زندگی او گفت.

عسل بدیعی، فروردین ۱۳۹۲، دچار مرگ مغزی و هفت عضو بدنش اهدا شد تا بعد از مرگ، همچنان شاهد زندگی هم‌نوعان گرفتار بیماری باشد.

رضا داودنژاد، در برنامه تلویزیونی «محاکات» در این‌باره گفت: «من به‌خاطر عمل غیر اصولی بای‌پس لاغری، گرفتار پیوند کبد شدم و چند سال بعد، درست قبل از یک عمل جراحی دیگر، خواهر خانمم، عسل بدیعی جلوی چشمان‌مان فوت شد و سه روز بعد عموی خانمم فوت شد و چنان بار روحی سنگینی بر من وارد شد که نگو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این بازیگر ادامه داد: «عسل بدیعی، به‌خاطر قصور پزشکی فوت کرد ولی کلی شایعه ساختند درباره دلایل مرگش. همه شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند، دروغ بود. عسل بدیعی به خاطر قصور پزشکی فوت شد و این مساله از نظر حقوقی هم اثبات شد.»

داودنژاد درباره اهدای اعضای عسل بدیعی و تاثیرپذیریش از فیلم «بودن یا نبودن» بیان داشت: «عسل بدیعی، انسانی وارسته بود که قبل از خودش، سعی می‌کرد دیگران را ببیند و برای همین، این‌که خواستار پیوند اعضایش شود، چندان عجیب نبود ولی باید از حال خوش خانواده عسل بعد از اهدای اعضایش بگویم که از نظر روحی آن‌ها را بسیار آرامش داد.»

او درباره احتمال ساخت فیلم زندگی عسل بدیعی توسط پدرش علیرضا داودنژاد توضیح داد: «زندگی عسل بدیعی بسیار دراماتیک است ولی به نظرم باید صبر کرد تا مدت زمانی بیشتر از فوت او و تاثیرات اهدای اعضایش بگذرد تا بشود بهتر درباره ساخت فیلمی مرتبط با ایشان به نتیجه رسید.»

این بازیگر درباره احتمال حضورش در فیلم مورد بحث گفت: «من هیچ گاه سعی نکردم از رانت پدرم استفاده کنم و حتی در شروع کار وقتی از پدرم خواستم که نقشی در «مصائب شیرین» به من دهد، او گفت که باید از متل قو تا کلارآباد بدوی... پدر، یک شاهد دوربین به دست همراهم فرستاد تا حواسش به من باشد که واقعا بدوم و من هم تمام مسیر را پیاده رفتم تا به پدر ثابت کنم می‌توانم.»

داودنژاد ادامه داد: «من از دستیاری کارگردانی تا بازیگری فرعی و مجری طرحی را تجربه کرده‌ام و در بسیاری از کارها هم نقش‌های کوتاهی داشته‌ام و بیشتر آدمی هستم که دوست دارم جزیی از یک کلیت خوب باشم.»

برنامه تلویزیونی «محاکات» به کارگردانی مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

۵۷۵۷

کد خبر 1500599

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا داوود نژاد برنامه های تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران عسل بدیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز روانشناس که در مجموعه دهکده نشاط ولیعصر و به همت سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد، افزود: نقش روانشناسان در امیدآفرینی و سازندگی روح و جان بشر و تلاشی که برای زیبا زندگی کردن و بهینه بودن به کار می‌برند بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: نقش درمانگر جسمی و روحی ناهنجاری‌ها و نقص‌ها از یک سو، نقش پیشگیری و ممانعت از آسیب‌ها از یک سو؛ اما اینکه بتوان قدرت و توانمندی فرد را به کار گرفت و استعدادهای او را شناخت و در او انگیزه و امید ایجاد کرد از مهم‌ترین کار روانشناسان است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تدوین منشور مشاوره خانواده از مسوولیت‌هایی است که در سند مهندسی فرهنگی کشور بر عهده این معاونت قرار گرفته است و در ماه‌های قبل به تدوین نهایی رسید که بعد از رفتن به شورای مهندسی فرهنگی، عمومی خواهد شد.

وی بیان کرد: از وظایف دیگری که در ماه‌های آغاز به کار دولت از جانب رئیس جمهور بر عهده این معاونت گذاشته شد، برنامه‌ریزی برای پیشگیری یا کاهش طلاق بود که در این خصوص برنامه‌هایی را به ستاد ملی زن و خانواده بردیم و پس از تصویب، نتیجه نهایی در کمیسیون‌های فرعی و اصلی دولت مصوب و ابلاغ شد.

خزعلی همچنین گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به طراحی پلتفرم همساز برای زوجین نوپا اشاره نمود، تا از روزی که ازدواج می‌کنند مشاور خانواده در اختیار آنها قرار بگیرد و هر ماه با آنها تماس گرفته شود. در این طرح همچنین آموزش‌هایی برای مهارت زندگی و ارتباط به زوجین داده می‌شود تا دچار مشکل نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد مشاورین و روانشناسان در اجرای این برنامه معاونت را پشتیبانی و همراهی نمایند.

وی در ادامه مشاوره‌های روانشناسی و حقوقی را از جمله حمایت‌هایی دانستند که می‌توان به زنان سرپرست خانوار ارائه نمود.

در انتهای این مراسم از روانشناسان و مشاوران برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6091291

دیگر خبرها

  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • (ویدئو) حمله ناگهانی خرس به یک خودرو
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)
  • همایش پیاده‌روی میمند